Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

A 3-a revenire pentru William Franklin la CSMU Oradea

totalbaschet.ro

totalbaschet.ro
05.01.2017

Foto: Răzvan Păsărică

CSMU Oradea își repatriează căpitanul. Campioana României a anunțat cea de a 3-a revenire a lui William Franklin în tricoul „leilor”. Conform site-ului oficial al grupării bihorene, cele două părți au ajuns la un acord cu privire la o colaborare a cărei durată se va întinde până la sfârșitul sezonului 2016-2017.

În vârstă de 31 de ani, William Franklin este un cunoscut al baschetului românesc. De-a lungul timpului fundașul american a evuluat în 120 de meciuri în Liga Națională de Baschet, 18 în Cupa României și 6 în EuroChallenge, toate în tricoul roș-albastru. Franklin înregistrează medii statistice all-time, în LNBM, de 10.1 puncte, 4.9 pase decisive, 3.8 recuperări și 13.5 unități la eficiență.

De menționat faptul că William Franklin a decis să renunțe la cariera de baschetbalist, după succesul înregistrat în stagiunea precedentă alături de CSMU Oradea. Astfel, Franklin nu a mai susținut niciun meci oficial de mai bine de șase luni de zile. Cu toate acestea sportivul a fost convins de Cristian Achim să revină la gruparea de pe malul Crișului Repede.

Oficialii bihoreni nu au menționat pe cine va înlocui sportivul american. Conform surselor noastre, cel vizat este fundașul titular, Branko Mirkovic. De orgine sârbă și cu cetățenie bulgară, Mirkovic a intrat în disgrațiile principalului, Cristian Achim fiind nemulțumit de prestațiile jucătorului său.

Actualmente Mirkovic se află în tratative cu formația Karpos Sokoli ce evoluează în Campionatul Macedoniei, Liga Balcanică și Liga Adriatică. Conform publicațiilor sportive locale, fundașul bulgar este foarte aproape de a semna un contract valabil până la finalul sezonului curent.

În 13 meciuri susținute în LNBM, Mirkovic înregistrează medii de 11.7 puncte, 3.2 recuperări, 4.8 pase decisive pentru 13.8 unități la eficiență. În ceea ce privește Champions League, sportivul înregistrează medii de 9.5 puncte, 5.1 pase decisive, 2.8 recuperări pentru 11.7 unități la eficiență în 15 meciuri susținute.

46 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea adrian.or :

    adrian.or
    In conferinta de presa musiu Achim nu a mentionat nimic de vreo plecare. Daca e adevarat, si nu e multumit de Mirkovic, inlocuindu-l cu un Franklin care nu a mai jucat de luni bune si e sub Mirkovic la toate capitolele mai putin increderea in colegi, s-a cam impuscat singur in tampla. Ar fi o greseala majora a lui, sa schimbi conducatorul in mijlocul sezonului si sa reincalzesti pentru a mia oara aceeasi ciorba.

    Ca sa-i dau si niste teren atenuant domnului antrenor, probabil ca mai economiseste ceva la buget, ca bani de unu ca Mirkovic nu cred ca mai pupam. Si inainte sa comenteze careva inapt ca am ceva impotriva lui Franklin, nu, nu e cazul, dar respect si ce a incercat sa faca Mirkovic aici, problema e ca nu are colegi de nivelul la care intelege si presteaza el jocul, nu e problema cu el.

    cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      "De altfel, în cadrul conferinței de presă de după meci, antrenorul Cristian Achim a dat asigurări că revenirea la echipă a lui William Franklin nu va determina plecarea vreunui alt jucător." - Ebihoreanul.ro

      Pe de-o parte se aduce un jucator la pozitia 1 care-l mai poate odihni pe Mirkovic si mai poate juca si la 2, putin tras de par, sau sa-i inversezi pe cei doi, sau se aduce un jucator pentru indepartarea lui Mirkovic. Una din doua. Hotarati-va, care sunt sursele? Sokoli a oficializat azi dimineata mutarea lui Sepa, ex-Craiova.

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    Csm
    M-a luat prin surprindere aducerea lui Franklin (se pare ca nu sunt chiar asa de apropiat de club!).
    Stiam ca exista nemultumiri la adresa lui Mirkovic si nu doar la nivelul conducerii ci si a suporterilor sa zicem mai buni cunoscatori si fenomenului. Nimeni nu ii contesta valoarea ci constanta in joc. Are pre multe meciuri in care e aproape absent. A pierdut finalul supercupei, a jucat groaznic in cateva meciuri in care a fist nevoie sa joace Petrisor mai mult ca el etc. Era chiar o dilema despre jucatorul care va fi in afara lotului cabd revine Barnette: Pasalic nu, pt ca ai nevoie de lunetist; Zeno nu, pt ca in tandem cu Barnette e letal; Denison nu, pt ca e singurul.nostru pivot. Si raman Mirkovic si Lucic. Cei mai multi au fost de parere ca trebuie pastrat Lucic pt ca e mai important sub panou drcat Mirkovoc care poate fi suplinit de Zeno sau Pasalic. Nu stiu daca va accepta Mirkovic postura de rezerva pt Franklin.
    Referitor la Franklin, nu-l consider "ciorba reincalzita" . Noi anul trecut am fost cei mai periculosi cu Franklin, Zeno si Barnette in acelasi timp pe parchet. Nici o echipa nu are 3 jucatori atletici care sa se apere la cei 3 anericani ai nostri. Aici a fost punctul.nostru forte si va fi si in acest an. Asa ca eu privesc cu mare incredere revenirea lui Will.

    cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea corleone:

      Franklin
      Aceasta mutare are logica doar daca ramane si Mirkovic. Sunt de acord in mare masura cu criticile care i se aduc, dar sa nu uitam ca, cu el PG principal s-au inregistrat rezultate remarcabile in BCL. Este adevarat ca au fost si cateva meciuri in care a jucat sters, dar eu cred ca factorul oboseala a avut un rol important la el pe tot parcursul sezonului. Practic este unul dintre jucatorii care a jucat constant in jur de 30 min. (alaturi de Zeno si Barnette pana s

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea corleone:

      continuare.. :)
      Asadar Mirkovic este unul dintre jucatorii cu minute multe in conditiile in care el este cel mai in varsta dintre jucatorii de baza de la echipa. Venirea lui Franklin este benefica in conditiile in care ramane si Mirkovic pentru ca adanceste rotatia in back-court acolo unde momentan nu avem optiunea asta pentru straini. In plus creste si concurenta in cadrul echipei. Mirkovic avand sut bun de 3, la un moment dat le-am putea vedea chiar impreuna cu Franklin pe parchet. De ce nu? :)

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea DonDiablo :

    DonDiablo
    Înteresantă mutare cu Franklin nu mă așteptam niciodată.Ma așteptam la cineva în locul lui Sean.Da recunosc Mirkovic a avut multe momente slabe,are valoare dar are nevoie și de odihnă.E diferit profilul lor ca si joc,dar ca o parere personală Branko orcând ar putea face ce a facut Adamovic în finala cupei pe final,Franklin nu știu.Problema lui Will ar fi partea fizică,inteligenta are și pe Achim îl cunoaste plus colegii.Ar fi interesant rotația Franklin-Mirkovic.
    Și legat Lucic la ce șanse a avut ieri nu știu cine l-ar mai ține în teren

    cu 7 ani în urmă (05.01.2017) Raspunde
  • CSA Steaua București Fortza Steaua :

    FRANKLIN
    Statistic vorbind atat Mirkovic cat si Will sunt pe acolo, nu iese in evidenta unul mai mult decat celalat. Deci chiar daca ar pleca Mirkovic tot nu este o pierdere. Obiectiv vorbind este o mutare greu de inteles de doua ori... 1 De ce ai renuntat la WILL la inceputul sezonului?!?!? 2. De ce il aduci acum la jumatatea sezonului?!?!? Sunt intrebari la care recunosc nu am raspuns. In plus vazand meciul cu francezii am fost slabi sub panou, aproape inexistenti, personal speram ca acolo sa vad o imbunatatire... Curios modul in care se desfasoara activitatea la Oradea... In continuare cred in profesionalismul si valoarea conducerii echipei! Mult succes

    cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      csm
      Will a spus ca renunta la baschet pt familie. Ulterior dupa turneul din SUA a anuntat ca ar mai continua un sezon. Oradea deja finalizase negocierile cu Mirkovic si nu mai putea da inapoi.
      Probabil ca statistic sa fie asemanatori dar din punctul meu de vedere Will aduce mult mai multa constanta in joc, sau cel putin asta a facut in precedentele sezoane. Are avantajul ca in afara de Pasalic, nu are jucatori cu care sa nu fi jucat deja si a colaborat excelent cu toti. Sa nu uitam ca cel mai bun sezon al lui Titus a fost cand era i echipa cu Franklin.

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Da, Will are un mare plus la capitolul incredere in colegi, dar sunt de parere ca greseste cel putin la fel de mult ca Mirkovic, ne-a costat si anul trecut in cateva momente cheie cand ne puneam mainile in cap. In ceea ce priveste acuratetea si constanta de la distanta sau de la libere, nici nu are rost discutia. La fel si in ceea ce priveste experienta internationala. Eu sunt multumit de Mirkovic si de efortul depus, raman la parerea ca echipa e problema in adaptabilitatea lui, nu el.

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe caranfilrevine:

      ...
      Acum m am prins! Trebuie 11 jucători alesi pe spranceana, pe speanceana lui Mirkovic!!

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Trebuie 11 jucatori de baschet, nu figuranti romani :)

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea Tomy :

    Where there's Will... there's a way!
    Salutare... Pentru mine e o surpirza placuta revenirea lui Will. Dezavantajul evident este ca nu a mai activat in baschetul profesionist in acest sezon si e clar ca va avea mult de munca sa isi intre in forma, insa fiind un profesionist desavarsit sunt convins ca va depune un efort considerabil pentru asta.

    Bachetbalistic vorbind, la capacitate maxima, cred ca e peste Mirkovic, cel putin in acest angrenaj. Observatia lui soso69 o consider corecta: tripleta Franklin-Barnette-Zeno este exceptionala. Mirkovic nu reuseste, la fel de bine ca Will, sa ii puna in valoare pe cei doi, si nici pe pivoti (se observa ca nu joaca missmatch-urile cum trebuie).

    Plus Mirkovic mai are cateva minusuri la care Will exceleaza:
    - daca te aperi push&under la Mirkovic se pierde cu firea si tine prea mult mingea sau face turn over, aspect descoperit de sibieni in meciul tur, aparandu-se astfel toata repriza a doua si adjudencandu-si victoria, aceasta aparare fiind aplicata mai apoi de alti adversari cu succes
    - mi se pare destul de lent pentru nivelul la care se joaca in Champions League. Sigur, el depune un efort considerabil, insa se cam termina bateria, iar in meciurile din campionat pare sa fie extenuat
    - nu joaca fastbreak-urile... daca anul trecut asta a fost una din principalele noastre arme ofensive prin care s-au marcat multe puncte, Branko prefera atacutile asezate si duse la limita celor 24 de secunde, ceea ce nu este rau in anumite situatii, dar pierdem multe oportunitati de a inscrie puncte usoare.

    In avantajul lui Mirkovic sunt clar experienta de VTB si faptul ca arunca mult si cateodata chiar bine (ieri de exemplu mi-a placut ca nu ezita). Insa am senzatia ca nu este foarte compatibil cu Sean si Zeno.

    Nu stiu daca ne permitem sa ii pastram si pe Will si pe Branko, insa mie mi-ar place ramana amandoi si in functie de adversar sa ii rotim. Astfel vom avea mereu un PG "fresh".

    Welcome back Will!

    cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Ieri a avut cateva pase absolut geniale, vreo 2 jucate pe Denison, 1 de la repunere. In meciul cu Sibiul la fel, a pus niste mingi pentru care, ce-i drept, jucatori ca Nicolescu sau Tibirna trebuiau sa aiba IQ-ul baschetbalistic pentru a le citi si a marca din pozitii singuri cu panoul. Dar omul din tribuna vede ca el a gresit pasa, a dat-o afara, nu ca are in jurul lui 50% momai.

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe caranfilrevine:

      ..oare cum
      ...chiar sunt curios cum calculezi tu I Q ul baschetbalistic...serios. Ca daca verifici statisticile...ce sa zic..la nr de minute pe parchet ...la fel de multe TO. Si apoi daca bati mingea si uiti sa pasezi sau nu ti plac defel fetele din jurul tau...si mai dai pase...asa sa faci misto.Parerea mea este ca Mirkovic nu s a integrat in echipa, cam asa se vede ( nu doar la tv ci si in sala, vesnic nemultumit de ceilalti, mai ales pe banca). Salut revenirea lui Will, buna mutare!

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Este o faza elocventa pentru ceea ce intrebi tu, din pacate nu gasesc o inregistrare a meciului de acasa cu Sibiul din 30 Decembrie, in care Nicolescu statea si se uita la un gap de 2 metri in care Mirkovic pasase ideal pentru coborarea lui. La asta ma refer cand spun IQ baschetbalistic. Nu-mi spune ca Mirkovic a fost adus sa invete sa joace ca Nicolescu, Petrisor si Tibirna, cred ca a fost adus sa invete romanasii sa joace de la el. Daca ii luam TO-urile cauzate de colegi cred ca e cam la acelasi nivel cu Zeno, care ieri, si cu israelienii, pleca cu minge si venea fara.

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe caranfilrevine:

      ...prea multe de spus!!
      Am citit si alte postări ale dvs si chiar ma gândesc serios...aveti o problema cu romanii cred! Fac parte din acest fenomen cu ceva experienta zic eu...desi de departe nu le stiu eu pe toate.Dar...despre romanii de la Oradea au mai fost discutii aici.Nu i aveti voi pe roti cei mai buni, dar cu siguranta destui!! Am sa scriu doar despre Nicolescu, pt ca îl cunosc de la juniori,pentru ca mi am dorit sa joace la echipa mea de suflet dar n a fost sa fie...si pentru ca eu cred in cei cativa juniori( bobe, kuti si Gheorghe). Cred ca este un jucător care acumulează, cu un joc asemănător cu al lui Nicoara( in zilele lui!!). Gandeste jocul...atat cat ii permite varsta si experienta. Daca a gresit o faza ...cum spuneti...nu cred ca trebuie sa i luam capu'.No...ia numarati greselile altora cu experienta, care joaca meci de meci.In meciul cu Sibiul chiar o avut o evolutie buna! Am văzut la el spiritul de lupta care intr adevăr lipseste lui Tibarna! Cred ca asta este problema lui Boghi, renunta usor sau nu poate mai mult.Petrisor are momente bune,are momente proaste...nu este constant..dar si la el se vede o imbunatatire! Apai....parca ei va suparau cel mai tare.no? Sincer pe mine desi sunt"adversar",ma deranjează evolutia actuala a lui Nicoară.

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      Csm
      Corect! Si eu astept mult mai mult de la Nicoara. Este un jucator cerebral si probabil ca in acest moment ceva lipseste in concentrare. Poate e cu gandul mai mult la familie si de aici sa vina problemele, dar eu sper ca incet-incet isi ca reveni si va arata mai bine.
      @caranfil... si mie imi place mult Bobe dar nu cred ca seamana cu Titus. Titus e un jucator cerebral pe cand Bobe e prea entuziast. Ca si calitati fizice e clar ca Bobe e peste, daca ar avea creierul.lui Titus ar fi fenomenal. Asta e parerea mea, poate ma insel dar pana acum la Bobe vad foarte mult entuziasm si mai putin disciplina si simt tactic.

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Va multumesc pentru abordarea plina de bun simt si tin sa va dau dreptate, am o problema cu romanii din echipa. Din postura mea, imi permit sa nu am o abordare la fel de sentimentala in ceea ce priveste mediocritatea baschetului romanesc si ce ofera acesta de la nivel de juniori, iar incepand din acest sezon, cand Bobe a inceput sa primeasca ceva mai multa incredere din partea antrenorului, efectele se vad strict in numarul de faulturi comise aiurea si turnover-uri, nicidecum in calitatea defensiva, ofensiva, sau mentala a jucatorului. Mi se pare ca este o distanta considerabila intre Kuti, care arata mai multa siguranta pe toate fazele jocului si este mai rodat, desi mai predispus la accidentari, si Bobe. Ramane de vazut ce eforturi va face sa-si infirme sau confirme aceste neajunsuri.

      Tibirna este un jucator cu un potential baschetbalistic mare prin prisma fizicalitatii de care ar dispune daca ar sti cum s-o foloseasca si a mainii sigure de la distanta si oarecum OK de sub panou, dar este un jucator care se pierde foarte usor si are un nivel de agresivitate echivalent clasei a 3-a, in curte, la ora de educatie fizica. Eu fiind un sustinator al CSM, nu pot sa spun ca nu mi-a produs un deliciu baschetbalistic vazand duelul dintre Tibirna si Yarou si diferenta intre un pivot in toata regula si un pivot cu frana de mana. Exista alti pivoti romani care nu au atuurile lui Bogdan si nu beneficiaza de anii de incredere investiti in el prin accidentari si evolutii inconstante care se ridica la nivelul LNBM, sunt sigur ca puteti sa-i zariti si dumneavoastra.

      In ceea ce-l priveste pe Nicoara, aveti dreptate, este o problema care probabil tine de jocul rapid, cum spunea un coleg mai sus, ideile antrenorului (posibil sa nu aiba mana libera pe faza ofensiva, cum se intampla la Steaua, cand finaliza sau filtra majoritatea atacurilor in cele doua sezoane petrecute acolo), la care putem adauga viata familiana si accidentarea suferita. Sper ca profesionalismul si valoarea sa isi va spune cuvantul cand avem cea mai mare nevoie de el, adica in playoff.

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      *familiala. Tastatura imi joaca feste.

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe caranfilrevine:

      soso69
      ..ia in calcul si varsta!! Nicoară la 20 de ani era sub Bobe....dar si alte conditii..Sper sa Bobe sa ajungă cel Putin la performantele celuilalt.

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe caranfilrevine:

      adrian.or
      Va respect opiniile, probabil ca eu judec din punctul de vedere al formatorului iar dvs al privitorului.Si in plus, asa sentimental cum ziceti ca sunt, încă mai cred in jucătorul roman, muncitor, disciplinat si ambitios.Cred in tinerii care vin din urma si care vor castiga încet încet un loc in echipele de club.Trebuie sa avem si putina răbdare..la 20 de ani...este începutul. Numai bine!!!

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Si eu va respect opiniile, pentru ca sunt informate si spuse calculat si cu bun simt. Sa fim sanatosi, numai bine.

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea adrian.or :

    adrian.or
    O nelamurire:

    1. Vine Franklin, pleaca Mirkovic, ramai in Petrisor 1 clasic si Zeno, Mandache, Pasalic adaptabili la 1. Ramai fara PG-ul titular pentru probabil cele mai importante 3 meciuri de pana acum, seria Khimik - Steaua - Kataja.

    2. Vine Franklin, ramane Mirkovic, de ce sa nu aduci un swingman de tipul lui Zeno care sa poata roti pe rand mai multi jucatori? Liber de contract sunt multi, majoritatea americani, finantele nu cred ca erau asa o mare problema din moment ce nici Will nu vine ieftin. La dublaj, Pasalic e cam la jumatate fata de ce a aratat anul trecut, iar fara Mirkovic am ramane clar fara mana de 3. Raman la parerea ca daca e un transfer de rotire am fi avut nevoie de un jucator de profil 1-2-3, un swingman clasic.

    cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea corleone:

      De acord
      In mare masura dar nu in totalitate.. :). Tocmai am urmarit conferinta de presa de dupa meciul de aseara (format video), iar Achim spune cu subiect si predicat ca mai vine un jucator fara sa plece cineva. Asadar vorbim despre varianta in care vor fi in lot atat Mirkovic cat si Franklin. Tinand cont de faptul ca acest ritm de cate 2 jocuri pe saptamana se mentine pana la finalul lunii Martie (dupa care in Aprilie incepe playoff-ul), aceasta mutare de a aduce inca un PG mi se pare singura solutie reala de a oferi minute de odihna consistente pentru aceasta pozitie. Varianta cu "adaptarea" unuia dintre cei 3 SG nu mi se pare o solutie viabila. S-a mai incercat asta in tur si n-a functionat foarte bine.

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Atunci m-am linistit. Dar acest transfer e o dovada suplimentara a faptului ca Achim este un manager de tip zero risk, zero reward.

      cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea Oradea_baschet :

    adrian.or
    Urmaresc de mai mult timp comentariile tale si pot sa spun ca sunt de acord cu tine in proportie de 99 la %. Am o intrebare pentru tine. Cum il vezi pe Tibarna in lotul CSM-ului? Eu sincer sunt foarte satul de evolutiile lui si m-as bucura sa nu-l mai vand in lotul notru...

    cu 7 ani în urmă (05.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Pe Tibirna l-am descris un pic mai sus. Este un jucator cu o calitate baschetbalistica existenta dar pierduta in neant. Are o mana buna, sigura, de afara, un joc sub panou care prin prisma fizicalitatii, cel putin in campionatul intern, il poate plasa in top, dar nu se foloseste de calitati pe seama lipsei agresivitatii si perseverentei, plus probabil frica de a nu se rupe din nou, dupa cariera presarata de accidentari. In mod normal, daca ar pleca Tibirna, ar trebui sa ne multumim cu un pivot de genul lui Toth sau Santa (ipotetic, bineinteles), pentru ca prea multi nu avem, aici e baiul adevarat. Nu-i vad pe Oradeni intreband de Olah pe la Mons, sa vada cum stau lucrurile.

      In alta ordine de idei, apreciez observatiile oricui, indiferent de ce echipa sustine, atata timp cat nu contin atacuri la persoana si sunt pertinente pentru conversatie. Se stie clar ca am "fanii" mei pe aici, printre oradeni, culmea, dar ma bucur daca sentimentele mele in ceea ce priveste clubul au ecou si pe la alti fani.

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea antiadrian.or :

    si eu urmaresc
    Si eu urmaresc comentariile lui adrian.or si daca si-ar exprima nemultumirea doar despre unii jucatori romani ar fi ok. Dar vad ca nu ii convine de nimeni. De la conducere pana la ultimul jucator(aici il pun pe bobe ca fiind cel mai tanar). Un exemplu concludent ar fi comentariile legate de aducerea lui Denison:"Ce sa facem, de ei avem bani, cu ei defilam. Bine ai venit, Sean. " " Ramane de vazut, eu, unul, sunt sceptic, si sper ca va veni momentul in care imi veti da peste nas cu rezultatele bune inregistrate" Uite momentul a venit. Sau sunteti oare nemultumit si de evolutia lui Sean?

    cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Adrian.or
      Nu imi convin cel mai mult doua lucruri. Abordarea de ciorba reincalzita a lui Achim in ceea ce priveste evitarea a tot ce e nou pe piata transferurilor, si servilismul afisat de unii suporteri la adresa conducerii, cuplata cu atitudinea conducerii fata de orice suporter nu e aliniat la directiva de partid. Daca urmariti la fel de atent zona comentariilor veti vedea mai multe persoane care sunt din acelasi film cu mine, daca eu sunt cel mai vocal, imi asum chestia asta, sau daca nu suportati persoanele care critica in loc sa preaslaveasca, e strict problema dvs.

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      In alta ordine de idei, daca vedeti vreun avantaj la echipa in tinerea lui Pasca, Tibirna, Petrisor, Pop sau Nicolescu, aveti de la mine o bere. Mandache e singurul care pune suflet, am mai spus asta, Nicoara deocamdata e in plop si plopu-n aer, dupa cum spuneau si alti colegi mai experimentati atat mai sus cat si in alte postari. Va felicit din nou pentru orbirea de care dati dovada si sper in continuare ca cei 5 magicieni sa nu mai produca reactii de nervozitate in tribuna in momentul in care sunt la schimbare, ca atunci ar trebui schimbat user-ul pe "anti-suporteriicsm".

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea antiadrian.or:

      filme...
      1) dumneavoastra blamati vreo 7 8 jucatori plus antrenor, conducere si strategia generala a clubului. Normal ca veti gasi oameni din acelasi film cu dumneavoastra pentru ca filmul se numeste Haters si jucati in rol principal. In acelasi timp e foarte usor sa ai suporteri cand blamezi pe toata lumea pentru ca fiecare are minim un jucator caruia nu ii intelege rostul in echipa. Ca sa fiu si eu intr-o scena(film e mult spus) cu dumneavoastra nici eu nu ii vad rostul lui pasca
      2) explicati va rog la ce se refera atitudinea conducerii fata de suporterii neafiliati politic. Eu sunt neafiliat politic si nu ma intereseaza subiectul dar am fost la intalnirea cu suporterii organizata de dl Sere. Dumneavoastra unde ati fost? PS nu tin minte sa fi scoasa o silaba cu caracter politic la acea intalnire...
      3) Ar fi cuviincios sa nu considerati ca daca cineva nu critica clubul atunci il preaslaveste. Exista si o atitudine de mijloc, una normala, de suporter. Critica e constructiva pana in punctul in care e indreptata catre TOATA lumea.
      4) am impresia ca imi veti fi dator cu foarte multe beri. Problema dumneavoastra cu jucatorii romani e normala doar ca nu e indreptata catre cine trebuie. Dupa cum bine stiti suntem limitati la un roman pe teren si maxim 5 straini pe foaie. Cu venirea lui WIll avem 7 straini!toti unul si unul si nici unul ieftin. Si atunci petrisor sau tibirna care fac parte din echipa nationala alaturi de mandache sau titus cred ca isi au locul in echipa. Da, sunt mai slabi decat strainii dar pe cine doriti?!oferiti solutii? Nu vorbiti de jucatori cu contract romani gen torok (nicoara inaintea sezonului era vazut peste). Bobe e vazut ca a doua mare speranta a romaniei dupa Kuti. Kuti era luat deci Bobe mi se pare foarte ok. Asa ca nu mai vorbiti de valoarea romanilor care intr adevar este sub valoarea strainilor. Ci de valoarea lor relativa cu a altor romani
      6) ciorbele reincalzite barnette zeno si denison au gust bun.Poate si Will va avea DPMDV ciorba proaspata mirkovic(chiar daca mi se pare un jucator ff bun) nu s a integrat total. Si timpul nu mai are rabdare cu Ilie Moromete...

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      1) Pentru dumneavoastra se numeste haters indiferent de ton, limbaj, abordare, etc. Aici nu mai avem ce discuta, pentru ca nu exista o cale de mijloc la care putem ajunge, dvs vedeti dintr-un punct de vedere, eu din altul.

      2) Ma refeream, poate prea subtil, din punct de vedere metaforic. Sunt destui suporteri care culeg ce le da conducerea, pe modelul partidului de mult apus, si se bat cu caramida in piept ca ei sunt in sanul echipei.

      3) Ar fi intr-adevar foarte cuviincios, dar prin incercarea cel putin penibila reflectata in user-ul dumneavoastra ales pentru site, nu prea imi dati de ales, sau cel putin nu reflecta o atitudine de mijloc, de suporter care nu e impotriva nicicui si nimanui. Din moment ce ati considerat necesara luarea la puricat a comentariilor mele, astept aceeasi diligenta si in ceea ce priveste restul colegilor de pe aici care-si dau cu presupusul, poate intr-un mod mai putin informat despre ce se intampla la echipa. E de asemenea incorect sa crezi ca esti deasupra oricarei critici, sau sa consideri orice parere exprimata coerent drept o critica si nu o observatie. Atata timp cat imi investesc timpul si banii in aceasta echipa am dreptul sa semnalez orice mi se pare mie gresit, asta nu inseamna ca cineva de la club trebuie sa-si reaseze strategia ca sa ma multumeasca pe mine.

      4) Cunosc limitarile impuse la numarul de straini, iar daca Tibirna si Petrisor fac parte din echipa nationala cu asemenea performante cred ca v-ati raspuns singur la intrebare. Pe sistemul asta, ar fi motiv de mandrie ca avem atatia jucatori la echipa nationala, nu? Aveti pe de-o parte dreptate, valoarea romanilor comparata cu cea a altor echipe e relativ OK, dar atata timp cat aceasta valoare e etalata doar pe foaie si nu in performante, nu am nici un motiv sa fiu mandru de nici unul dintre ei, cu exceptia lui Mandache si Nicoara (care asteptam, toti, sa confirme din nou). Nu cred ca ar trebui sa luati nationala Romaniei ca punct de plecare, ci strict cifrele acestora in teren si modul in care merge jocul echipei cand ei intra. Vezi Le Mans, +3 cu Mirkovic si Denison -13 cu Petrisor si Tibirna, si exemple de genul mai sunt.

      6) Cred ca e la mintea cocosului ca prelungirile lui Zeno si Barnette nu fac si nu au facut niciodata obiectul vreunui comentariu de-al meu sau al oricarui suporter normal la cap. Existenta celor doi la echipa e absolut vitala. Cu ciorba lui Denison am admis (!!!), dupa cum ati atras si dvs atentia mai sus, ca a venit momentul in care mi-a dat peste nas, dar a cam inghetat sangele-n noi 4-5 etape in care era vraiste, si atunci nu doar eu eram cel care semnala chestiunea asta. Am avut insa prezenta de spirit si deschiderea catre faptul ca pot sa gresesc si sa nu am dreptate, lucru care s-a intamplat. Observ ca va feriti de celelalte ciorbe, un Comagic, un Franklin acum (care sa dea D-zeu sa fie cum spuneti dvs, desi hai sa vedem ce ne rezerva viitorul), sau Lucic. Trebuie sa va atrag din nou atentia ca nici in cazul acestor jucatori nu vorbesc de valoarea individuala. Comagic a facut 2 meciuri bune in prima liga din Serbia de cand a plecat, Lucic este un jucator de valoare certa, la fel si Franklin, aici este doar o problema de opinie personala, in care eu, personal, imi doream sa vad niste fete noi la Oradea de tipul lui Zeno si Zupan de anul trecut, fete noi care la o adica ne-au surprins placut si ne-au adus titlul. Daca acceptati aceasta diferenta de punct de vedere, cred ca va dati seama ca iesim din hatereala si intram in gusturi, care la o adica nu se discuta.

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Ca sa va dau un raspuns mai clar pentru punctul 4. Decat sa am romani de echipa nationala in persoana lui Petrisor si Tibirna la echipa, preferam sa am un Ionescu si un pivot proaspat iesit din scoala. Sau un Tohatan. Clujului nu i-a fost frica sa-l transfere pe Toth. Noi am optat sa colaboram in continuare cu Tibirna. Alternative avem, chiar daca sunt deconectate de echipa nationala, sau cel putin aveam in Septembrie. Parca nu mi-e la fel de sila sa vad un tanar cum greseste in BCL decat sa vad un component de baza al nationalei Romaniei.

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea antiadrian.or:

      gica contra
      1) am semnalat doar ca sunteti impotriva la foarte multe chestiuni. Daca dvs nu considerati ca sunteti hater atunci da, subiectul e incheiat.
      2)Metafore subtile cu iz politic. Nu am inteles si nici nu vreau. Subiect incheiat
      3)Daca userul meu mi-l asum a fi penibil(desi am scris in aceasta sectiune doar pentru a va raspunde dvs), atunci explicatia dumneavoastra este de a dreptul ridicola: Criticati pe toata lumea fara a vedea vreun lucru bun inca de acum 1 an pentru ca stiati ca voi aparea eu cu acest username?!Diligenta o fac cu cine vreau sau consider asa cum si dumneavoastra puteti critica pe cine doriti avand in vedere ca nu suntem in epoca apusa de 27 de ani.
      4)Nu mi-am raspuns deloc singur la intrebare. Daca acestia sunt la nationala inseamna pur si simplu ca nu sunt solutii si ca intr-adevar romanii sunt slabi.Sau cei care ar putea fi peste ei sunt foarte scumpi sau nu vor sa vina. Si sincer nu as da Zeno Barnette sau Denison pe nici un roman. Daca veti studia statisticile de pe frbaschet veti observa ca romanii nostri joaca f mult si chiar destul de ok comparativ cu romanii echipelor cu care ne batem la titlu(evident nu il iau pe moldoveanu in discutie care probabil costa cat barnette). Nu e obiectiv un singur meci. Stiti de ce? Pentru ca dupa meciul de la Rishon Lezion Mirkovic ar fi trebuit dat afara si dat in judecata daca e sa luam doar un singur meci. De Bobe v-am spus aveati optiunea kuti care era deja la cj. atat pe categoria asta de varsta. Tibirna e clar prea moale si nici eu nu sunt fan dar nu ai foarte multe optiuni nici aici. Poate Baciu....Dar tibirna era semnat deja si pe anul asta deci trebuia sa ii dai banii ca sa plece.
      5) (fostul 6)) Nu am nici o problema cu ideea dumneavoastra constanta de a vedea fete noi. Intr-adevar este o chestiune de gust sau preferinta. In schimb am o problema cu sintagma ciorba reincalzita atunci cand vorbim de intoarcerea unui jucator care ne-a adus de 3 ori pe podium din tot atatea sezoane jucate la CSM si a participat decisiv la castigarea singurului campionat al clubului...

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Cred ca au fost destule situatii in care m-am legat de putinele, ce-i drept, lucruri bune pe care le-am remarcat, si in ceea ce priveste daruirea jucatorilor, si clubul in sine. Nu am facut niciunde pe Nostradamus, crezand ca va aparea cineva ca dvs. sa ma puna la punct, nu inteleg de unde ati scos chestia asta, dar s-o lasam asa. E de-a dreptul ridicol sa ne jucam leapsa prin comentarii pe chestuini care oricum nu vor duce niciunde. Sper ca nu ati inteles ca-mi asum titulatura de hater, ar fi trebuit sa intelegeti doar faptul ca sunt impacat cu ideea ca opiniile dvs. nu pot fi schimbate si imi acordati aceasta titulatura din oficiu. In comentariul dumneavoastra vorbeati de echitate si o abordare "pe mijloc", care sa tina cont de intregul tablou. Prin faptul ca va aratati diligenta in legatura strict cu mine va indepartati de la propriile standarde. Si va rog sa notati ca v-am raspuns cu nume la intrebarea legata de romani. Intr-adevar, nu e obiectiv sa comentam prestatia romanilor pe un singur meci, dar daca tot mi-ati dat ca exemplu statistica, eu cred ca ea vorbeste de la sine in ceea ce priveste romanii nostrii, atat ca joc cat si ca efecte in teren. Ma bucur ca macar pe punctul 5, fostul 6, ne punem de acord.

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Si ca sa inchei discutia, va rog sa remarcati faptul ca fiecare dintre noi vorbeste strict din punctul de vedere al interesului personal. Daca dumneavoastra preferati aducerea de jucatori care au mai trecut pe la echipa, asumandu-va riscul ca in lipsa pregatirii fizice sau a altor factori vor da in continuare acelasi randament, nu pot si nici nu doresc sa va blamez. De acolo incolo, nu vad rostul incercarii de a ma blama pe mine pentru dorinta de a vedea pe altcineva, nu pe omul care ne-a adus 4 finale, la Oradea. Nu am nici eu ce sa fac, asta s-a decis, asta se face, si nimeni nu ar fi mai fericit decat mine daca s-ar dovedi ca s-a procedat corect si suntem din nou in 2 finale anul acesta si in 16-imile BCL sau EuroCup cu ce am adus. Asta nu imi ia dreptul de a oferi o opinie fara sa incerc sa iau din performantele sau din respectul de care acesti jucatori beneficiaza la Oradea, indiferent de numele lor. Ceea ce este frustrant e faptul ca un comentariu care difera de la "normalul" cu care unii suporteri oradeni au fost obisnuiti este taxat cu celeritate de expertii baschetului mioritic, care nu pot sa conceapa ca s-ar putea sa existe un jucator cu profil mai larg si aceeeasi calitate, la aceeasi bani, decat Franklin sau Lucic. La o adica, din moment ce astfel de comentarii va afecteaza personal, nu cred ca problema e la mine, ci la nivelul de obiectivitate al dvs.

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea antiadrian.or:

      obiectivitate
      Daca tot vorbim de obiectivitate poate ar fi bine sa studiati cat de cat statisticile de pe frbaschet. Nu de alta dar mediile pe tot acest campionat sunt acestea: Toth 7 min 1.7 eff si 2.5 pct iar Tibirna 16 min 7.4 eff si 6.2 pct. Cu privire la PG: Basti 7 min 1.4 eff 1.8 pct 0.6 assists si Petrisor 12 min 3.2 eff 1.7 pct 1.9 assists. Asa ca data viitoare vedeti pe cine va doriti ca s-ar putea sa vi se intample. In plus cred ca stiti ca Basti apartine tot de CSM dar e imprumutat.

      Cred ca amandoi ne dorim acelasi lucru: Ca Will sa reconfirme din nou. Cred ca am explicat mai sus aveam o problema cu sintagma pe care o consideram peiorativa. atat.

      E greu sa nu numesti hater o persoana care remarca "putine lucruri pozitive" la un club care a castigat campionatul a jucat o finala de cupa si s-a calificat in BCL in ultimul an. Dar promit ca incerc sa ma abtin

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Ok, dar luati in considerare minutele de joc si calitatea individuala a celorlalti jucatori din echipele pe care le descrieti. Din punct de vedere strict personal, luand in calcul si varsta lui Basti, vad multe lucruri care-mi plac la el in teren, mai multe ca la Petrisor. Deci adevarul e undeva la mijloc.

      In ceea ce priveste sintagma peiorativa, imi cer scuze. Aveti promisiunea din partea mea, fara nici un fel de ironie, ca voi limita spre deloc numarul de comentarii care au ca scop "hatereala". Consider ca mi-am exprimat destul de clar punctele de vedere pe parcursul comentariilor din ultima perioada, atragandu-mi si "fani" si "critici", fiecare dupa posibilitati, si apreciez atat cuvintele cat si efortul dumneavoastra in a incerca sa-mi demonstrati daca si unde gresesc. Ma voi rezuma la a comenta, daca este cazul, strict lucrurile care merita spuse in legatura cu parcursul baschetbalistic al echipei, intr-un mod care sa nu lezeze pe nimeni, indiferent de nivelul de apartenenta sau sustinere pe care-l afiseaza echipei. Daca in procesul de pana acum am insultat sau luat in deradere pe cineva, mea culpa.

      La o adica, sa fim sanatosi, si de bine de rau, hai CSM.

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea antiadrian.or:

      scopul nu era limitarea dar
      Ma bucur ca am avut parte de o discutie constructiva. Hai CSM!

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Da, stiu ca Basti este al nostru in continuare. Si cand am spus "putinele lucruri bune" m-am referit la faptul ca dupa performantele inregistrate in sezonul trecut, pe scheletul de echipa existent in momentul de fata, ma asteptam la o abordare putin mai diferita in momentul in care avem la activ o participare in BCL, atat in ceea ce priveste politica de transferuri cat si unele aspecte ce tin de marketing. Nu am dorit sa iau performanta de la echipa, faptul ca am reusit-o este mare lucru, si faptul ca avem 5 victorii in contextul dat este nici mai mult nici mai putin decat un miracol. Dar, din pacate, sunt perfectionist, si sustin procesul de readaptare continua la asteptari. Poate ca cer mult prea mult, dar am pretentia ca jucatorii care pana acum nu se ridica la nivelul unei echipe campioane, cu joc bun in BCL, sa realizeze pe ce lume traiesc, sau pretentia din partea conducerii sa ii aduca cu picioarele pe pamant, nu sa se insiste la nesfarsit. La o adica, faptul ca eu am atras atentia asupra acestor lucruri nu comporta nici o obligatie din partea clubului, si stiu ca sunt enorm de multe subtilitati cu care nu sunt familiar si care pot sa tina in loc unele decizii sau unii oameni la club. E intr-adevar mai usor sa vorbesti din afara, dupa cum spunea si domnul Sere, doar dansii stiu cu ce se confrunta si cat de greu le este. Eu sper sa le fie din ce in ce mai usor.

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Nu o fi fost scopul limitarea lor, dar facand o analiza, cred ca acel tip de comentarii critice si-au atins finalitatea. Ma voi multumi sa sustin echipa si sa comentez baschetul pe care-l joaca, nu transferurile si managementul in care oricum implicarea mea e 0.

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    Raspunde
  • CS Politehnica Iași un moldovean :

    Straini
    Am tot citit comenturile in ultimul timp si concluzia generala este ca jucatorii romani sunt vinovati de prestatiile oscilante ale echipei oradene. Partial lucrurile sunt reale : Nicoara, Tibarna, Pasca, jucatori cu experienta joaca slab sau foarte slab. Deocamdata nu prea exista explicatii in special pt Tibarna si Pasca. Este adevarat primul revine dupa o serie de accidentari dar atitudinea lui din teren nu cred ca are de-a face cu asta. Eu cred ca altceva il framanta, poate ca nu este multumit de contract, poate ca nu mai vrea sa ramana la Oradea, poate, poate...La fel Pasca, sezonul trecut juca 10-15 min decente, in special in aparare. Acum nu prinde nici el minute si cand intra este praf. Oare si el are de renegociat contractul in martie ?
    Oricum , pt mine, Tibarna este CEA MAI MARE DEZAMAGIRE a sezonului si cei care urmariti totalbaschet stiu cat de mult l-am sustinut sezoanele trecute.
    Dar oare strainii echipei oradene au prestat corespunzator contractelor pe care le au ? Denison joaca extraordinar, nimic de comentat dar Zeno, Markovic si Pasalic sunt mult syb asteptari. Despre conducatorul de joc s-au scris multe si pro si contra . Cert este un lucru , nu poate juca 30-35 min pe meci, 2-3 meciuri pe saptamana. Evolutiile lui au fost extrem de oscilante ca si ale lui Zeno de altfel. Un meci bun , doua proaste. Zeno fara Barnette pe teren este la jumatate de potential. Cine sa-ti dea punctele daca Zeno baga 10 pe meci cu procentaj de sub 30 ?. Nu-i intra de la 3, nu mai sparge ca in sezonul trecut si atunci ?.... Vreti sa le bage Bobe ? La fel Pasalic, adus pozitia 2, ca shooting guard si el nu arunca nici cand este liber. Din acest punct de vedere nu se compara cu Markovic care mai dadea si 2-3 pase decisive pe pivot.

    cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Mi se pare ca Mirkovic este un jucator foarte bun, caruia ii trebuie colegi din acelasi film permanent pe teren pentru a-si pune in valoare calitatile, lucru pe care la Tsmoki il avea. Si el greseste, ca orice om, dar mi se pare ca e un jucator de calitate. Zeno nu mi se pare oscilant, poate are momente in care intra ca un taur in dueluri si lasa mingea pe drum, dar manifesta o daruire si inteligenta baschetbalistica iesita din comun, cand va reveni Sean vor fi din nou de neoprit pentru ca se completeaza reciproc foarte bine. Pasalic intr-adevar, a beneficiat de multa rabdare, pe baza acelui 39% din sezonul trecut la 3 puncte, dar are momente in care ori incearca sa-si puna un coleg in situatie mai buna de a marca, ori pur si simplu nu intra. Este si el un jucator de calitate, cred ca putem sa-i dam credit in continuare.

      Pasca anul trecut a fost exemplar in cele 10-15 minute in care reusea sa suplineasca un Lucic sau Zupan in teren cu brio, sa scoata faulturi, sa transforme libere, sa mai bage cate o tripla, isi facea treaba cum trebuie. Acum, pe fondul accidentarii si caderii psihice, se pare ca nu mai poate presta deloc, si nu mai suntem la inceputul sezonului. Tibirna nu cred ca mai are frica aceea de accidentare, lui ii lipseste in mare masura incisivitatea, pe care nu vad cum poti sa i-o dai. E moale. De Petrisor nu am ce sa zic. El e un jucator care face tot pentru colegi, nu joaca deloc pentru el ci pentru echipa, dar e un jucator a carui calitate individuala e cel mult mediocra. Ca-i mai iese un assist pe la spate, da, bravo, dar parca as fi vrut sa vad un tanar in locul lui, daca tot facem experimente cu romani. Promit sa nu mai comentez nimic de Bobe, avand in vedere ca inca e tanar, dar in momentul in care intra pe teren in afara de faulturi si airball-uri nu prea vedem nimic. Nu are rost sa-l compari cu Kuti, care e stapan pe sine la aceeasi varsta, si are si cifrele care sa-i dea dreptate. Ne amintim doar de finala cupei de anul trecut, cand ne-a cam bagat in buzunar.

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea mitupower :

    HA HA HA
    Ce brand si-a facut acest adrian.or .
    Doar el si despre el se vorbeste aici.
    Un adevarat GURU al criticii!!!
    Cred ca nici daca cei de la CSM i-ar fi aruncat casa in aer , nu gasea atatea defecte in jocul si atitudinea jucatorilor oradeni.

    cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Adrian.or
      Eu iti doresc, fara a fi ironic sau malitios, un an nou fericit, sa fii sanatos, si sa putem spune relaxati amandoi la sfarsitul sezonului ca, dincolo de ridicari in slavi sau critici agresive, echipa noastra s-a ridicat la nivelul asteptarilor. O seara faina.

      cu 7 ani în urmă (06.01.2017)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea mi :

    in atentia TOTALBASCHET
    In masura in care nu aveti nicio informatie sigura, va rog sa modificati subtitlul articolului. Dupa cum observam nu au fost transmise date de catre conducerea CSM Oradea cu privire la inlocuirea lui Branko Mirkovic.
    Va multumesc.

    cu 7 ani în urmă (07.01.2017) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!