Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

BC Mureș învinge pe BCM U Pitești

Paul Olar

Paul Olar
25.01.2015

BC Mureș Târgu Mureș a învins în deplasare pe BCM U Pitești. Confruntarea a avut loc duminică seara și s-a încheiat la scorul de 89-82. Filip Adamovic a fost cel mai bun marcator al vizitatorilor. Fundașul ex-iugoslav s-a remarcat cu 23 de puncte, 4 pase decisive și 2 recuperări, iar Kyndall Dykes a izbutit 16 puncte, 6 recuperări și 4 pase decisive. O prestație bună a avut și Ivan Ivanovic, autor a 16 puncte, 5 recuperări și 2 recuperări.

De partea cealaltă, Stevan Milosevic a contabilizat 19 puncte, 9 recuperări și un assist, în timp ce Marko Sutalo a pus pe tabelă 21 de puncte, 4 assist-uri și 3 recuperări.

Revenim cu cronica încleștării!

48 comentarii la aceasta stire:
  • BC Mureș Târgu Mureș tiger76 :

    Bravo BC MURES!
    Am epurtat o victorie foarte importanta! Cu acest lot i cu CEL MAI BUN antrenor din tara este foarte nedrept locul din clasament! Am aratat ca daca vrem putem bate pe oricine si oriunde in tara( vezi victoriile din deplasare de la Asesoft, Steaua si azi Pitesti)! Citez comentatorul Digisport " fara prea mari eforturi Bc Mures a castigat la echipa clasata pe locul 4"

    Hai BC MURES
    Huj huj hajra!

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • FC Argeș Pitești GETA :

    Neadevarat
    Muresul, cu exceptia sfertului 3, nu a jucat baschet. A fost ajutata de arbitri. Una peste alta, un meci in care arbitri si-au facut de cap. Rusine!

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    • YMCA Tiger:

      ...
      Ai dreptate sa le fie rusine arbitrilor pentru felul in care au bagat de la 3 azi! Hotiiiiiiiiii

      cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești Vlad9616 :

    Ce sa le faci...astia sunt
    ...sa le fie rusine arbitrilor pentru modul cum fluiera aproape fiecare meci din liga nationala.

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex :

    oare
    Geta, daca ai posibilitateta te rog uita-te pe inregistrarea meciului. Nu vei mai fi asa convinsa ca fluierasii au tras cu noi. Greselile au fost de ambele parti, apoi compensate.

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    • FC Argeș Pitești adu:

      salut
      Am stat sa ma gandesc putin la un alt meci in care echipa noastra(pitesti) a fost furata de arbitrii.si primul care mi-a venit in minte a fost unul la mures.mi-am fortat putin memoria...mi-am adus aminte cand a fost meciul..si surpriza a fost exact aceeasi brigada.de olaru stiam ca a fost ca mereu cand ne arbitraza imi aduceam aminte de meciul ala...dar si fabiana si istavn..prea de tot .in 2012-2013 a foat meciul. Totusi ma gandesc ca a fost doar o coincidenta.e prea frumos baschetul ca sa comentam de arbitraj

      cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești adryan77 :

    dezamagire
    Nu am jucat nimic in sferturile 3 si 4, parca eram sedati. Tot ce a fost frumos incepe sa se naruie, vin meciuri infernale, nu stiu unde putem invinge in deplasare, urmeaza peste cateva etape 3 meciuri afara, oricum publicul va sustine, ne trebuie mai multa concentrare.

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex:

      stay chill
      Stai linistit. Veti csatiga. Vor mai fi surprize in sezon. Exemplul chiar al nostru. Batem de 2x Gazu, luam bataie de 2x de la Craiova, apoi merge Gazu si bate pe olteni la ei acasa. BCM U Pitesti al lui Pitesti merita inca victorii.

      cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex:

      corectie
      ... BCM U Pitesti al lui Hristu Sapera ...

      cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    • FC Argeș Pitești adu:

      in sferul 2 si 3 am jucat slab
      Daca luam decat sferul 1 si 4 am fi castigat la aproape 20 de puncte

      cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe tme :

    BRAVO MURES!!
    Cei care zic ca Pitestiul a pierdut pe mina arbitrilor sa se uite la inregistrarea meciului si sa mearga sa-si dea doua palme sa se trezeasca la realitate, Se pare ca sint bune si grevele la ceva, poate ne mai face Total Baschet rost de una si inainte de meciul cu Timisoara

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • FC Argeș Pitești adryan77 :

    scorul e corect
    Au fost cateva greseli de arbitraj dar ati meritat victoria, aceasta victorie a venit in sfertul 3, daca erau 10-12 puncte era altceva, dar trebuie sa existe si un invins. Trebuie sa ne gandim la meciul urmator

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe tme:

      Bravo!
      Bravo @ adryan77!

      cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești adryan77 :

    ms
    Oricat de mult as tine cu bcm pitesti trebuie sa vedem realitatea si sa nu punem esecul pe seama cuiva. Si eu sunt suparat si nervos dar viata merge inainte, am prins o zi mai slaba, problema a fost ca ne-am vazut castigatori dinainte, am tratat ca fiind un meci usor mai ales dupa primul sfert cand aveam avans si credeam ca o sa castigam la mare diferenta, dar lipsa asta se plateste.

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    • FC Argeș Pitești adu:

      pacat..arbitrii au stricat meciul
      Interesant la dalibor djapa are la +/- plus 17.sutalo a facut un meci bun si in atac si in aparare.era un meci ce trebuia castigat fara probleme..

      cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Pitesti!
    Victorie meritata a Muresului!
    Sincer la sfarsitul sfertului 2 + sf 3 am crezut ca e blat!....practic Pitestiul nu s-a aparat absolut deloc luând in aceasta perioada cosuri FOARTE USOARE!
    Imi place Pitestiul ca echipa dar azi nu au fost ei!
    Si inca ceva:cine draq vi l-a adus pe Maric?....e CATASTROFA!....o sa-l vedeti....o sa va smulgeti parul din cap privindu-l cum evolueaza?!:))).....el o sa fie forta voastra de frecare sezonul asta!....si azi a jucat in nota lui obisnuita :PENIBIL!!!

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    • tzontzolino:

      re
      BV BC Mures, nu ati fost de nebatut dar ati batut! au fost greseli din partea Fabianei dar asta e..oricum punctele de 3 le-am luat singuri! Maric joaca foarte bine, daca ar arunca mai des... E bine ca am luat bataie tot la 7 puncte asadar o sa se decida la puncte in caz de egalitate! Sa vedem ce facem la Medias...

      cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Arbitraj
    In nota lor :PENIBILI!....si de frica baga multe COMPENSATE!
    Traiasca nea NELU OLARU!...FARA EL BASCHETUL DIN ROMANIA n-ar exista!:))))).....arbitrajul nici atat!:)))

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • FC Argeș Pitești adryan77 :

    depinde
    Daca nu batem la Medias avem soarta grea

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Statistica
    te contrazice!
    jucator care joaca aproape 23min si da 3 puncte,nicio recuperare.....e foarte bine daca sunteti multumiti de el,faceti presiuni la Sapera sa-l bage mai multe minute:))))

    9 N. Maric 22:49 0/2 0 1/3 33 0/0 0 0/0 0 2 3 3 1 0 0 0 3

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    • tzontzolino:

      re
      Jocul de baschet nu inseamna doar statistica- prefer un conducator de joc care sa stie cum sa imparta mingea si cum sa distribuie atacul decat un simplu marcator!

      cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    • SCM "U" Craiova Drexler:

      ASSist-uri!
      De pe site-ul frb am luat cifrele,sunt dezastruase pentru el!

      In 23 min sa dai 3 p si 2 pase decisive e destul?:)))....iar in defensiva omul la care te aperi da 23 puncte!!!....pana la urma e decisiv!:)))

      cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești adryan77 :

    e slab
    Joaca bine cand e la ntrenament , poate

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Straini
    Ceilati straini pe care-i are Pitestiul sunt ok,ajuta echipa,Maric e CATASTROFAL!....stafful argesean ce naibii face?....doarme?...ei nu i-au vazut evolutiile de anul trecut de la Craiova,cand se pitula de minge,iar când o avea adversarii nu se aparau la el,stiind ca e pe dinafara?:))...de la 3p dadea numai air-ball - uri,vai si amar,ne-a pierdut o gramada de meciuri !....bine c-a plecat!

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • FC Argeș Pitești adryan77 :

    ai dreptate
    E un jucator care nu participa la actiunile tactice ale echipei pentru ca este depasit, echipa sta doar in 4 jucatori; Ross, Sutalo, Kovac si Milosevic. O sa terminam pe locul 6-7

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    • FC Argeș Pitești GETA:

      re
      bine ca nu l ai pus si pe Djapa. a jucat slab? :))

      cu 9 ani în urmă (25.01.2015)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești adryan77 :

    si rezultatul?
    Ce minge sa imparta daca echipa pierde si el nu isi aduce aportuil in nici un fel, baschetul se joaca pe cosuri, recuperari, pase decisive, mingi recuperate etc.

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    A jucat bine pentru primul meci, daca nu recuperam defensiv si sa jucam serios nu facem nimic.

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Pitesti!
    Da, cei 4 imi plac si mie,joaca repede,in special primii 3!
    Genul asta de jucator va trebuia,nu unul care sa imbatraneasca jocul!....si Djapa o sa ajute echipa prin evolutiile sale!
    Multa bafta in continuare!

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    Daca era jucator bun avea o echipa stabila, oricum o sa va batem la pitesti macar pe voi si pe Sibiu poate ca in rest e greu de tot.

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • FC Argeș Pitești adu :

    maric
    Maric a jucat f slab azi.dar pana acum cred ca a jucat destul de bine.eu ma gandesc ca are ceva revanse de luat in romania.

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    Trebuie sa castigam si in deplasare sa mai speram la ceva.

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • FC Argeș Pitești adu :

    kovac
    Eu am ce am cu kovac....joaca un meci bun si apoi 3 slabe...si azi a avut procentaj de 20% din actiune.noroc ca a mai avut niste recuperari ca altfel era pe minus la eficienta.la libere are cam 60%. La eficienta e cel mai slab din primii 5.

    cu 9 ani în urmă (25.01.2015) Raspunde
  • FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    In deplasare la fel, nu face meciuri bune, macar acasa sa castigam si noi vine lumea cu atata entuziasm la sala si pune atata pasiune, e singurul sport de echipa care ne mai face fericiti.

    cu 9 ani în urmă (26.01.2015) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe florin8989 :

    tot
    abitrajul a fost destul de ok cu exceptia fabianei care ca fluierat aiurea de cateva ori, dar nu aici am pierdut meciu, l-am pierdut in aparare unde am fost praf!!! muresenii au avut 3 jucatori formidabili: adamovic (care a prins o zi buna), Dykes(care e mult prea atletic si nu a avut cine sa il tina) si barro (nu exista un alt jucator care sa faca blocajele mai bine ca el)

    cu 9 ani în urmă (26.01.2015) Raspunde
  • CSM CSU Oradea Robert :

    Neasteptat
    M-am uitat la primele 2 sferturi ale meciului si dupa am inchis televizorul ca am avut alta treaba.Sincer din ce am vazut in prima jumatate de meci nu m-am asteptat sa se intample acest deznodamant, ba chiar din contra, cu o banca foarte scurta a Muresului in acest meci(doar 9 jucatori inscrisi pe foaia oficiala daca tin eu minte)ma asteptam ca Pitestiul sa profite din plin de acest lucru pe final de meci, dar vad ca nu a fost asa.Sfert 3 socant facut de Pitesti, acolo cred ca s-a rupt tot firul partidei...

    Se pare ca mai nou e la moda sa castigi cu echipe "rupte" - in doar 9 oameni(dupa CSM Oradea a venit randul Muresului azi)...

    Se pare ca aici sunt ceva oameni care-l critica pe Maric...Pacat...CSM-ul nu l-a tinut degeaba timp de 6 ani, a stiut sa-i fructifice potentialul, a aratat ca e un jucator cu valoare, ca este intr-o alta forma sportiva si are nevoie de o scanteie ca sa-si revina e altceva, dar eu consider o mutare foarte inspirata facuta de pitesteni.

    Arbitraj - tipic...Decizii proaste si compensatii si mai proaste, lucruri pe care numai arbitrii l-au vazut si care si de acasa din fata televizorului era clar ca era total altceva...Dar n-ai ce face, trebuie sa te obisnuiesti cu asa ceva...Ori nu vor sa arbitreze ca lumea ori nu stiu, dar se poate arbitra ca lumea un meci de calibrul acesta de toti arbitrii din Romania!

    cu 9 ani în urmă (26.01.2015) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș erebus :

    felicitari!
    Si totusi, sa nu ne imbatam cu apa rece! Aceasta victorie este 'putin' mincinoasa! De ce ? Dupa parerea mea aceasta nu vine de pe urma destabilizarii constante a defensivei adversarului, pe durata intregii partide si nici a defensivei extraordinare practicate de noi.
    Da, este remarcabila revenirea noastra in cele 11 minute de vis (vezi si analiza lui Adrian Micinic: http://24secunde.ro/11-minute-mures/#more-13807), insa in afara de aceasta perioada, Pitestiul ne-a cam dominat.
    In plus de asta daca e sa analizez din alt punct de vedere partida, defapt am 'aruncat' un avans de 25 de puncte la un moment dat, ca sa ajungem la +7, cu cat am incheiat partida. Adica aceeasi cu cat ne-au batut ei in retur. Adica n-am fost in stare sa 'conservam' avantajul de peste 20 de puncte pana la final.
    Cel mai mult ma deranjeaza abordarea ultimului sfert cand antrenorul nu a cerut time-out, ca jucatorii sa-si mai traga suflarea, asta daca tot a optat sa nu schimbe vreun jucator, din motive numai de el cunoscute si cu care ne-a 'obisnuit' deja. Macar atat, daca tot nu ai incredere in restul echipei. Asta in conditiile in care in sfertul doi, revenirea a inceput cu Polyak, Lazar si Capusan pe teren!
    Deci si prin urmare permiteti-mi sa nu fiu foarte increzator si entuziasmat, in ceea ce priveste rezultatele stralucitoare ale echipei in viitorul apropiat!
    Dar sa nu am dreptate!
    Poate par negativist, dar dupa o privire mai atenta a meciului, acesta este opinia mea.
    Succes in continuare si Hai BC Mures!

    cu 9 ani în urmă (26.01.2015)
    • FC Argeș Pitești adu:

      mures
      Victoria e victorie...voi sunteti obisnuiti in ultima perioada cu rezultate f bune.

      cu 9 ani în urmă (26.01.2015)
    • BC Mureș Târgu Mureș erebus:

      asa este...
      insa nu este o victorie pe care sa te poti baza si sa poti cladi in viitoarele meciuri.
      Asta daca nu se intampla ceva extraordinar si o sa vad niste scheme bine lucrate in urma carora sa castigam un meci. Daca te uiti la sfertul 4 al meciului, am revenit la modul si atitudinea necombatanta din punct de vedere al abordarii acestuia. De parca noi am fi fost condusi cu 20 de puncte si nu invers. La acel scor trebuie (sau ar trebui) sa ai o abordare foarte pozitiva, ca doar presiunea e pe adversar si nu pe tine. Si totusi parca ne era frica de rezultat si am lasat ca Pitestiul sa urce pe noi, adica exact ce nu trebuia.
      Poti sa zici ca era oboseala, lipsa de concentrare, frica, etc, insa AICI intervine antrenorul!!! Sau cel putin ar trebui sa intervina antrenorul!

      cu 9 ani în urmă (26.01.2015)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești Shakall :

    Sapera
    sincer jocul echipei incepe sa semene cu acela cand echipa era condusa de Costescu, fara pic de orizont, nici o idee tactica, jucatori blazati care mereu comenteaza intre ei, aproape in fiecare meci luam cate 20 de puncte fara sa dam nimic. O echipa cu jucatori destul de valorosi, dar cu un joc de echipa foarte slab

    cu 9 ani în urmă (26.01.2015) Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca trt :

    Pentru Mureseni !
    Felicitari pentru victorie.DA aveti un lot foarte bun,DAR ma repet a nu stiu cata oara ANTRENORUL va lipseste,din pacate. Daca Pitestiul juca la adevarata lor valoare...priviti time-out-ul din sfertul 4 parca,Barro,Ivanovic TOTI dau sfaturi si Sekulovic asculta nu i-a nici o atitudine,nu are nici un argument din pacate.Daca nimeni nu stie sa-i puna in valoare pe acesti jucatori DEOSEBITI !!! este trist. Inca o data va spun SUPER echipa ZERO antrenor din pacate,fara suparare.

    cu 9 ani în urmă (26.01.2015)
    • BC Mureș Târgu Mureș erebus:

      din pacate ...
      trebuie sa-ti dau dreptate. Asa cum am mentionat mai sus, consider ca aceasta victorie, si nu numai aceasta, se datoreaza sclipirilor jucatorilor si nicidecum nu este rezultatul unor faze bine lucrate in urma carora apararea adversa sa fie facuta sah-mat. Simplu spus nu se vede mana antrenorului in modul de obtinere a reultatelor echipei.
      Dar asta e, trebuie sa ne 'defilam' cu ce avem!

      cu 9 ani în urmă (26.01.2015)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești adu :

    sapi
    Anul trecu de ex..erau jucatori mai slabi,rezultate mai proaste,dar nu puteai sa reprosezi nimic jucatorilor straini.anul aceste sunt mai buni,dar nu atat de combativi.oricum cat e sapi la echipa e bine.unul dintre cei mai buni antrenori din tara.

    cu 9 ani în urmă (26.01.2015) Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca trt :

    Hopaaa...
    Ceskovic? aaa... da! mai raman bani la salariul lui Dykes pe care ii merita,ca fara el...

    cu 9 ani în urmă (26.01.2015) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș tiger76 :

    Srecko!
    Srecko Sekulovici a fost, este si va ramane unul din cei mai buni antrenori care antreneaza in Romania!!! Restul sunt povesti in incercarea de a destabiliza echipa de cate un rauvoitor sau anti/Sekulovici!

    cu 9 ani în urmă (26.01.2015)
    • BC Mureș Târgu Mureș erebus:

      adica?!
      Daca cineva nu este de acord cu modul de joc al echipei,cu tactica folosita de antrenor,acesta este destabilizator de echipa?!?!
      Adica nu pot avea o părere buna sau rea despre antrenor,in conditiile in care acesta sau echipa mai degrabă,nu performează la nivelul dorit?!
      Mi-e dor de acele momente când am bătut pe Ploiesti cu pasele lui Ivanovici pe la spate către Mladenovici cu o lejeritate exemplara. Adica se poate! Vreau sa vad astfel de atitudine si tactica de joc!!

      Cer mult?

      cu 9 ani în urmă (27.01.2015)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    O fi, dar in afara de sezonul cand a ajuns in finala cu o echipa super experimentata si in mare forma, in rest nu prea a dovedit mare lucru. Cu Cuic, Ciric, Peciukas, Ceskovic, Dumitru, Barro/Paltinisanu etc...toti in mare forma, ajungeau si altii in finala. 7-8? E aproape de Ovidiu Teleaba care nu are jucatori gen Ivanovic.

    cu 9 ani în urmă (26.01.2015) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe aditza :

    bravo
    Bine baieti!

    cu 9 ani în urmă (27.01.2015) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!