Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Giordan Watson revine în România, la U BT Cluj

Silviu Isailă

Silviu Isailă
27.06.2017

Campioana României continuă campania de achiziții pentru noul sezon al Ligii Naționale de Baschet Masculin prin aducerea conducătorului de joc, Giordan Watson. Americanul revine în România din Franța. Acesta a mai evoluat în țara noastră la Energia Tg. Jiu și poate obține pașaport românesc.

În vârstă de 32 de ani, conducătorul de joc a evoluat pentru Le Mans Sarhe Basket în precedentul sezon competițional. Pentru echipa din Franța, acesta a evoluat în 34 de meciuri, reușind 9 puncte, 1.6 recuperări și 3.4 pase decisive. În urmă cu două sezoane, acesta a îmbrăcat tricoul celor de la Usak Sportlif, terminând sezonul cu medii de 11.7 puncte, 2.2 recuperări și 4.6 pase decisive.

Giordan Watson a evoluat două sezoane pentru Energia Tg. Jiu. În ultimul sezon petrecut în România, americanul a evoluat în 33 de partide în LNBM, reușind 14.6 puncte, 3 recuperări, 4.9 pase decisive și 18.8 în dreptul eficienței.

48 comentarii la aceasta stire:
  • viking33 :

    @watson
    de ce poate obtine pasaport romanesc? in alta ordine de idei pare ca Adamovici nu va mai continua la Cluj

    cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CSM CSU Oradea popsiis:

      Si nici
      Dykes

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • BC CSU Sibiu gyke:

      Naturalizare
      Pentru ca a depus Federatia actele de naturalizare, in incercarea de a testa cat mai multi fundasi inainte de Eurobasket. Anyway, se pare ca s-au terminat trofeele pentru la anul, ramane ca restul lumii sa se bata de la locul 2 in jos.

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca Eduard Cristea:

      Adamovic
      Parca vad ca Adamovic semneaza cu Oradea ... am un deja-vu :)

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe baschet3x3:

      Atat putem ca buget.
      Asa o sa fie, Oradea tot timpu aduce un jucator de care ClujU nu are nevoie. Sean a evoluat la noi, pasalic a fost o dezamarige totala un jucator fara constanta in joc.

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca studentU :

    buna treaba
    numai sa vedem pe cine aducem in locul lui KD. Dupa parerea mea el si Adamovic pleaca la pachet.

    cu 6 ani în urmă (27.06.2017) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe stg257 :

    well...
    asta inseamna ca ne despartim de filip :) ... si nu stiu daca e neaparat un upgrade ...

    cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Adrian.or
      L-am vazut la Oradea in BCL si inainte la Tg Jiu, e peste Adamovic.

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • streetball44:

      Corect
      Cred ca in timp ne vom putea da seama, doar. Totusi, Watson e un jucator foarte puternic, mereu mi-a placut cum evolua inca de pe vremea cand era la Energia, plus experienta pe care o are la varsta lui, acumulata din Turcia si Franta, in special :). Sa vedem ce si cum, ramane cu semn de intrebare Kyndall, m-as bucura totusi sa ramana.

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CSA Steaua București Fortza Steaua:

      Watson
      In primul rand greseste mult mai putin!!! In schimb nu arunca de 3 atat de bine. Anul acesta este o echipa mai atletica si in opinia mea mai buna decat cea de anul trecut. Watson este un pg mai valoros decat Adamovic si Sakic cel putin defensiv mai bun decat Moldoveanu!

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe stg257:

      adamovic
      mah si pe mine ma enervau turn-over-urile lui ... dar ... era un shooter extraordinar si asta ii obliga pe toti sa stea aproape ... ceea ce ii permitea sa patrunda si sa scoata pasa buna ...

      in finala anului asta am jucat cu amandoi ... kariniauskas a jucat exceptional pana cand steaua s-a prins ca nu-i adamovic si poate sa apere under la blocaje, poate sa stea fundasul cu jumate de pas in spate ... etc.

      asa ca cu toate ca is de moda veche si m-astept ca un fundas sa fie cerebral, sa dea pasa inainte sa arunce ... pare-se ca baschetul se mai schimba si adamovic e "mai pe modelul nou" decat watson ...

      doamne-ajuta sa gresesc :)

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea adrian.or :

    Adrian.or
    In ultima luna, de la sfarsitul sezonului incoace, am incercat sa imi creionez o lista mentala cu jucatori care ar putea sa ne duca aproape de campionat. Olah, Cate, Watson, Armstead. Ghici cine ia 2 dintre ei. Managementul la echipa asta e fenomenal. Sere, sah. Vedem cand anuntam si noi ceva, daca e si mat.

    cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • BC CSU Sibiu gyke:

      mda
      Cred ca anul acesta diferenta de buget intre Cluj si oricare alta echipa e atat de mare, incat toti ceilalti (inclusiv Sere) vor trebui sa faca minuni pentru a putea face fata onorabil Clujului in competitiile interne.
      Mai discutam dupa ce anunta si altii cate ceva.

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Adrian.or
      Ai dreptate, si eu am un sentiment ca vine Adamovic la noi sau Steaua.

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CSA Steaua București Fortza Steaua:

      Corect!
      La Oradea cred ca va ajunge dar cu Pasalic si Zeno vor putea face multe meciuri mari si foarte mari! Trei aruncatori senzationali intr-o echipa pot produce meciuri cu multe foarte multe puncte

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      csm
      Olah,Cate,Watson,Armstead - foarte buni dar din pacate peste bugetul CSM-ului. Watson a evoluat titular in prima liga din Turcia!!!. Pe ce salariu crezi ca a venit in Romania, in conditiile in care acceptat sa faca un pas inapoi? La fel si Olah. La varsta lui sa revina in Romania nu e in nici un caz o evolutie, deci s-a plusat la salar peste ce lua in Belgia.
      Ce vina are Sere sau orice alt conducator de club din tara daca, la buget, Clujul e nu 2, ci 5 clase peste. Totusi anul trecut am fost la un meci de surpriza (ca sa nu vorbim de primele 2 meciuri din serie). Asa ca eu astept la Oradea jucatori care nu au rupt gura targului pe unde au fost si care sa explodeze la Oradea (vezi Zeno, Barnette, Dillon etc).

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Adrian.or
      Stai sa vedem cati romani avem. Esential sa rezolvam problema autohtonilor. Apoi cati bani ne raman pentru straini cu explozie.

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CSA Steaua București Fortza Steaua:

      Adrian.or
      Voi il aveti pe Nicoara si probabil Mnadache... Din punctul meu de vedere daca raman Zeno, Pasalic si Burnette echipa arata foarte bine. In fiecare an au aparut jucatori valorosi la Oradea precum Mirkovic sau Zupan

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Adrian.or
      Nu stiu ce sa zic de Mandache, pe baza atitudinii din sfarsitul sezonului si al zvonurilor despre pretentiile salariale. Sper ca stie cat e de apreciat si iubit la Oradea si sper sa conteze.

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe baschet3x3:

      adrian
      Cate sigur nu o sa vina in Romania in urmatorii 12 ani, in schimb mi ar place sa il vad pe Rares Uta la noi in echipa, sau macar in campionatu nostru

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Adrian.or
      Si aia ar fi dragut.

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CSM CSU Oradea andreiuts93:

      adrian.or
      Referitor la remarca ta ("pe baza atitudinii din sfarsitul sezonului") despre Mandache... chiar sper ca glumesti!:)

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Beniamin :

    pozitia 3
    Dupa cum vad eu situatia, Max e cam plecat de la noi. In situatia asta ma gandesc ca o sa se aduca si un jucator pe pozitia 3 pentru ca Kalnicenko nu e atata de bun incat sa joace 25-30 minute la un nivel inalt.

    Transferul lui Watson mi se pare unul super bun. Dupa parerea mea e mai bun ca Adamovic, dar ramane de vazut cum o sa se sudeze jocul de echipa in lipsa lui Adamovic.

    cu 6 ani în urmă (27.06.2017) Raspunde
  • CSA Steaua București Fortza Steaua :

    Watson
    Unul dintre pg cei mai buni pe care i-am vazut in acest campionat! Ba mai mult acum a acumulat si experienta campionatelor tari si a cupelor europene. Un transfer de nota 9,5! Bravo UBT! In ceea ce priveste restul echipelor din pacate multe zvonuri si nici o confirmare! Asteptam sa vedem ce face Oradea , Steaua si Sibiul...

    cu 6 ani în urmă (27.06.2017) Raspunde
  • CSM CSU Oradea 6X :

    Adamovici
    Nu vreau sa vad la Oradea pe Adamovici mai bine sa ramina Franklin.

    cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Adrian.or
      Fereasca Dumnezeu sa ramana Franklin. Oricine altcineva.

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CSM CSU Oradea DonDiablo:

      DonDiablo
      Mă bag și io în discuție da pe ce criterii vrei să rămâna Franklin?Ca a avut o aruncare pentru un trofeu care si cu el si fara acolo era?Cu Branko eram în finala sau unul stil Adamovic.Adamovic foarte bun ar fi pentru Csm.

      cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca Eduard Cristea :

    KD
    Dykes trebuie musai pastrat ... este un pilon foarte important. In dreptul lui as plusa cel mai mult pentru a-l pastra.

    cu 6 ani în urmă (27.06.2017) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș Geza :

    Probleme
    Noi,mulți din Mureș, ne uităm cu invidie la aceste discuții, dar am avut și noi doar câteva secunde până la Cupă. Martinic a semnat, altă veste bună este transferul lui Lázár la Pitești, cel puțin pentru mine personal. Singurul după care bocesc, tot personal este Barro. Dar nu contează, am cont la BT, deci este și echipa mea. Toate se vor decide pe parchet, cine se sperie de oricine nu este sportiv sau antrenor. Baftă la toată lumea, să avem un baschet frumos la anul.

    cu 6 ani în urmă (27.06.2017) Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca stef :

    excelentă mutare
    Dacă îşi ia şi cetățenia..... Bravo Mircea, Silvă şi celorlalți care sunt implicați în luarea deciziilor. Mulțumim BT. Aşteptăm ca acelaşi model de succes să-l avem pe viitor şi la echipa de fotbal.

    cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe stg257:

      pai...
      cu toate ca m-as bucura sa le avem pe amandoua ... cea mai proasta perioada a lui U la baschet a fost cat timp U a fost in A la fotbal :) ... din pacate nu cred ca sunt suficienti bani pentru a investi in ambele sporturi, fotbalul cere bugete mult mai mari si fanii sunt mai multi la fotbal ... deci daca se joaca fotbal in A nu prea vor mai fi bani la baschet ...

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca stef:

      baschet vs. fotbal
      În perioada respectivă sigla „U” era singura legătură între cele două. Sponsorii echipei de baschet au fost cam aceiași care sunt și acum și care nici atunci nici acum nu bagă bani în fotbal. Astăzi în plus este BT care a adus fondurile necesare performanței plus, foarte important, managementul „afacerii”. Eu cred că asocierea dintre cele mai iubite echipe cu sigla lui „U” va atrage și alte fonduri/sponsori iar o conducere profesionistă va exploata marele potențial care există la nivelul juvenil. Eu îmi scot pălăria în fața lui Mircea care a luptat din greu să aducă sponsori la echipă și să transforme baschetul în Cluj în sport de masă. Se pare că și Neluțu Sabău încearcă să creeze bazele necesare unei dezvoltări de jos în sus a fotbalului. Din punctul meu de vedere aceasta este politica sănătoasă, de întoarcere la ceea ce a însemnat și trebuie să însemne „U” pentru Cluj și care, sunt sigur, va rodi pe termen lung.

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea 3punkte :

    Dupã ce
    clujenii "nu vor" un jucãtor, acel jucãtor ajunge la Oradea, "are loc" in echipã in anul urmãtor. Deja Facem traditie din asta. Nu-i bine.

    cu 6 ani în urmă (27.06.2017)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca u1919cj:

      dykes la oradea? greu de crezut...
      Eu cred ca cei de la Cluj il asteapta pe Dykes sa vada daca gaseste un contract mai bun sau nu (afara probabil) - de aceea nu s-au grabit sa anunte un alt 2-3. Cu Dykes ar fi o continuitate buna pentru echipa sudata anul trecut. Varianta cu Dykes la Oradea nu prea vad cum ... sa nu fie Zeno la Cluj eventual.

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe stg257:

      zeno
      e un jucator foarte bun ... dar pare ca nu mai poate juca 30m pe meci zi de zi ... parea obosit dupa un sezon cu cupa, campionat si bcl :)

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      csm
      Oradea nu si-l permite salarial pe Dykes. Din pacate nu cred ca-l va putea tine nici pe Zeno, pt ca a avut evolutii foarte bune in BCL si a fost remarcat. Referitor oboseala lui Zeno : ca majoritatea americanilorveniti la noi, are probleme cu viata extrasportiva. Si Franklin e la fel dar el a reusit sa nu se vada asta pe teren. In schimb la Zeno se cam vede.

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    Regulament
    Am o mare nedumerire. Se tot modifica regulametul pt a fovoriza jucatorii romani. Dupa regula cu un jucator roman permanent pe teren, cu 2 in Cupa, acum intervine si regula cu un jucator roman sub 23 ani in primul sfert. Cu toate opiniile pro si contra acestor reguli exista macar o logica : incurajarea si promovarea tinerilor jucatori romani. Recunosc ca nu imi place in totalitate acest sistem dar il accept si il inteleg. Ce nu inteleg si aici nu-si mai gaseste locul nici logica, este de ce intra in aceeasi categorie Nandor Kuti, Bogdan Tibarna, etc cu Giordan Watson, Kalnichenko,Fraseniuc sau Solopa??????
    Cu ce incurajam baschetbalistii autohtoni prin favorizarea lui Watson sau Fraseniuc. Pt ca acestia vor lua locul unor jucatori romani pe banca. In nationala e stipulat ca ai voie maxim un naturalizat. In Europa jucatorul incadrat la autohton trebuie sa fie format in tara respectiva. Deci in Europa nici Watson, nici Kalnichenko si nici Fraseniuc nu sunt considerati autohtoni. In schimb la noi in tara, ne batem cu pumnul in piept ca vrem sa promovam tinerii jucatori romani si dar in realitate lasam astfel de portite pt "baietii destepti". Inca mai e timp sa modifice regulametul.

    cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      ???
      Inteleg ca va deranjeaza pt ca aveti jucători in situatia respectivă, dar asteptam macar niste contraargumente.

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    • CSM CSU Oradea DonDiablo:

      DonDiablo
      Excelent punctat excelent.Problema e următoare din punctu meu de vedere.Uni clujeni se vor supăra cred dar e adevăru.A plecat Moldoveanu s-a retras Jucan,a venit un român 100% Olah,dar U Bt vrea BCL vrea campionat,cupa...ar face orce.Nu asa rezolvam cu tinerii.Kalnicenko ala o petarda,Fraseniuc n-ar fi mai bun nici Solopa.Da Watson este pentru noi un super jucator dar la niv european nu spune nimic.Nu au soluții U nici Oradea nu ar avea altele de exemplu.Mai bine dăm șansa alor noștri dar la noi nu e răbdare.Imediat ajungem ca Baskonia fara spaniol în lot cu tot fel de fel de cetățenii dubioase de prin toate țările gen Georgia sau io mai știu.

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    • streetball44:

      Hmm
      Intr-un fel, inteleg unde doriti sa bateti si ce doriti sa subliniati prin comentariul de mai sus, domnule Soso. E adevarat, jucatori precum Kuti, Tibarna sa fie pusi intr-o oala cu altii naturalizati, e un pic ciudat, dupa cum ati spus si dvs. Dar, pe de alta parte, comentariul dvs ma duce cu gandul si la alta ipoteza, destul de credibila, in opinia mea. Faptul ca CSM-ul dvs nu detine astfel de jucatori, automat ceea ce ati spus mai sus devine cu semn de intrebare: Daca ar fi avut si CSM-ul astfel de jucatori, ce ati mai fi zis? Nu-mi spuneti ca nu v-ar fi convenit si ca abia ati fi asteptat sa "se schimbe regulamentul, ca mai e timp", ca nu va cred :). E adevarat, daca Watson ar deveni un "autohton", eeeei, atunci ar fi ceva interesant pentru UBT, numarul de straini ar scadea cu o unitate, si asta ar permite clublui posibilitatea unui nou transfer, mai mult sau mai putin de calibru, ceea ce sigur, n-ar fi tocmai ok pentru contracanditatele Clujului in noul sezon. Dar e ok, inteleg situatia, nu blamez pe nimeni, fiecare isi spune of-urile cum doreste si cum crede de cuviinta. Noi sa fim sanatosi si sa vedem ce urmeaza sa se intample. :) Numai bine!

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      csm
      Nu conteaza daca Oradea are sau nu astfel de jucatori sau daca intentioneaza sa aduca. Intrebarea mea era : vi se pare normal? Incercat putin sa faceti abstractie de echipele cu care tineti. Ganditi-va per ansamblu. Ori facem o regula care sa ajute baschetul romanesc ori o lasam balta si vedem spectacol in salile de baschet.

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      csm
      Repet - din punctul meu de vedere nu as limita nr de straini pt ca asa creste spectacolul si vine public mai mult la meciurile de baschet. Chiar daca prin eliminarea limitei Clujul ar defila pt ca are posibilitati financiare mult peste celelalte echipe. Am scris acel comentariu in calitate de suporter de baschet, nu de suporter oradean.

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    • streetball44:

      E ok
      Noroc ca am dat un refresh si am putut citi ultimul comentariu al dvs :)). Raspunsul meu final este: Atata timp cat si in alte tari exista aceste posibilitailti de naturalizare legale, sa se aplice si la noi, insa foarte important: cu anumite conditii si reguli stricte. In rest, sunt de acord cu ce ati scris ultima oara, iar daca Watson va fi naturalizat sau nu, ramane de vazut. Multa bafta!

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea popsiis :

    Jucator
    Unu singur jucator va aduce clujul si anume un 2-3, cel mai probabil un jucator nou pentru campionatul nostru si cu asta lotul va fi complet. Adamovic sper sa vina la csm si de ce nu si dykes si pustosvonov

    cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    • CSM CSU Oradea Oldtimer:

      Hmm....Dykes...
      poate daca invata sa renunțe la figuri...si galeria se face ca sta rau cu memoria pe termen lung...

      cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    Raspunde
  • CS Energia Târgu Jiu energiafan4ever :

    foarte bun
    Clujeni, bucurati-va de acest transfer! O sa ajungeti sa pretuiti atat OMUL Giordan Watson, cat si PG-ul Giordan Watson. E un jucator fantastic, capabil sa faca schimbari de ritm si de directie mai bine ca orice alt PG din Romania la ora actuala, ca sa nu mai vorbesc de forta de patrundere si jocul de mid-range. Excelent transfer, upgrade fata de Adamovic !

    cu 6 ani în urmă (28.06.2017)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca hunteru:

      Posibil...
      ... l-am văzut vorbind cu ocazia unei întâlniri cu fanii de la Le Mans (e un video pe YouTube) și mi-a plăcut cum și ce a ales să spună.

      cu 6 ani în urmă (30.06.2017)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe cronicaru :

    Nu e vb de Cristescu
    Nu e vorba de Cristescu, e vb de banii pe care ii are.....plus Clujul un oras frumos, civilizat, studentesc...

    cu 6 ani în urmă (29.06.2017) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!