Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Rade Dzambic: "Este o ruşine ceea ce se întâmplă"

totalbaschet.ro

totalbaschet.ro
16.04.2013

Comisia de diciplină a FRB s-a reunit în cursul zilei de marţi, 16 aprilie, şi a stabilit sancţiunile în urma celor petrecute la finalul meciului dintre Craiova şi Mediaş. Rade Dzambic a fost cel mai aspru suspendat, sârbul primind 4 etape suspendare şi 700 de euro, în timp ce Krstanovic şi Bureau au primit câte două etape suspendare.

Site-ul nostru a fost contactat de jucătorul sârb care ne-a declarat că va face apel la decizia comisiei de disciplină.

Nu mi se pare o decizie corectă. Este o ruşine ca eu să primesc 4 etape suspendare, pentru ceea ce am făcut, iar Krstanovic să primească două etape, având în vedere că el a împărţit pumni în stânga şi în dreapta. E înalt, are 2 metri, o forţă foarte mare şi l-a pus la pământ pe Hallik, l-a lovit ca în ringul de box, ca şi Mike Tyson, a dat pe el şi l-a pus la podea, iar mie mi-a tras un pumn direct în faţă, în timp ce Orbeanu mă trăgea de acolo. Nu am avut cum să mă apăr, m-a lovit direct în faţă, iar tot eu sunt cel care primeşte 4 etape ? Ok, se spune că sunt recidivist, dar recidivist pentru ce ? La meciul cu CSM Bucureşti am mers la Morris şi l-am întrebat <<de ce mai arunci la coş când s-a încheiat partida ? >>, iar el m-a pus mâna în figură. Nu i-am tras nimănui un pumn în gură, să înţeleg că e mai dur să împingi decât sa dai pumni ? Ok, am citit şi declaraţia lui Krstanovic, este o mare minciună, nu l-am înjurat de mamă, a spus numai minciuni, dar nu mai are rost să vorbesc pe acest subiect. Am să fac apel la această decizie, normal. Este o ruşine ceea ce se întâmplă, să loveşti direct în faţă doi jucători şi să primeşti doar două etape, iar eu că am încasat pumni 4 etape.

99 comentarii la aceasta stire:
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    silviu
    Tu esti o rusine, daca mai e ceva de demonstrat, macar in ceasul al 12-lea ia pozitia ghiocelului.Nici gestul lui Zoki nu a fost o.k.Faci ce te pricepi cel maibine :pui paie pe foc.Acu` sa vezi tornade pe aici.

    cu 10 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    aha...
    Krstanovici are 2m si l-a lovit cind era intins pe jos fiindca doar asa putea sa-i care pumnii binemeritati! Acum totul e clar; da' de ce nu-l intrebati de faza cu vestiarul?

    cu 10 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș hubatheo :

    de acord
    Sunt de acord cu dzambic, este o rusine ce se intampla, eu il suspendam pe viata din competitiile din Romania

    cu 10 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • cristi_g :

    @Dzambic
    Rade, please go home, we don't need the way you understand basketball here in Romania. Hope this weekend will be your last game here. Maybe you can take Burlacu with you ;)

    cu 10 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • mihai.luchian :

    Dzambic
    M-am cam saturat de circul asta. Eu zic ca Zoki al vostru e la fel de vinovat, l-a doborat pe Dzambic si i-a spart fata lui Hallik. E un sport barbatesc de contact.
    Mira : pumnii lu Dzambic atunci cand Zoki al vostru era pe jos sunt hilari. E doar o reactie nervoasa, nici nu cred ca a simtit matahala voastra ce facea tzantzarul nostru acolo. Sa fim seriosi...

    cu 10 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    ....
    Gata,omul e suspendat,plateste pentru ce-a facut,nu mai are rost sa exagerati atat!
    ...si mie mi se pare mica suspendarea lui Krstanovic....pentru 2 pumni in gura iei 2 etape?.....s-a dat liber la bataie ,inseamna!
    Altfel,ambii sunt jucatori foarte,foarte buni!....pacat de iesirea asta!....cred ca au ei niste polite mai vechi de platit!

    cu 10 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    @mihai.luchian
    Comentariul tau e in linie cu vorba olteneasca: ce dai nene, nu stii sa injuri? Sau ce conteaza niste pumni in spate, de fapt ei acolo se jucara, nu-I asa?

    cu 10 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • CiprianUniversitatea :

    !!!
    Are dreptate Rade . Am fost chiar jos , aproape de incident . Krstanovic trebuia sa primeasca 4 etape , nu el . I-a si curs sange lui Halik de la lovitura aplicata de Krstanovic ...

    cu 10 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Diferenta dintre olteni si restul lumii de pe aici e ca ei il stiu pe Krstanovic(zis al nostru) de anul asta, noi restul il stim pe Dzambic(zis al lor) de cativa ani.Dzambic e un b...u in LNB de cand se stie, Krstanovic e un om decent care nu ramane dator in LNB. Noroc ca a fost Krstanovic ca altfel saracul Dzambic manca cu paiul azi...Dzambic a fost mare maestru de ceremonii si acum cativa ani la Timisoara in playoff la bataia cu Rapidul(de unde Pesic a iesit cu nasul rupt), deci e un recidivist seios nu asa!!! Multa lume a uitat meciul ala, era duelul pt locul 3 daca tin bine minte

    cu 10 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    @free62
    Pesic cu nasul rupt?! dezvolta te rog! :))

    cu 10 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Pai ne aflam in sezonul 2007-2008. Serfuri cred Rapid-Elba daca tin bine minte. Urma celebra finala cu Tab pe banca Clujului unde Obradovic dadea 20 de libere in meciul 5:)). La rapid Perovic pe banca, Zoran Milovic in teren, Stefanovic la fel cred, Voinescu si altii care acuma nu imi vin in minte.La Timisoara 5-ul de aur cu Dzambic,Uros,markovic,Pesic,Paltinisanu...si a iesit o bataie ca in filme...cu suporteri, cu sarbii intre ei(Dzambic bineinteles in prim-plan)...si din circu asta Pesic a luat un pumn de o trebuit operat:)).Timisoara atatia eliminati o avt ca o terminat meciul in 4 juctaori pe teren....Asta ii Dzambic, peste tot numai scandal de prima mana....ce coincidenta.Asa cred ca atunci in playoff a fost, sezonul e ala precis....poate se mai gaseste video pe youtube

    cu 10 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Cunoscatorul :

    @free62
    http://youtu.be/QMOWPmI0MyE

    cu 10 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova DanCraciun :

    @free62
    Esti sigur ca nu iti joaca memoria feste? Daca Dzambic a fost unul dintre protagonistii incidentului din 2008, de ce nu apare pe lista sanctionatilor? http://sport.hotnews.ro/stiri-teamball-2870675-elba-timisoara-trei-partide-fara-spectatori.htm

    cu 10 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    @free62
    multumesc! am gasit, am vazut - sint documentata! Bietu' Pesic, ce cap a luat in nas!

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe andyalex :

    @free62
    Inteleg advesitatea ta fata de jucator, dar unde e Dzambic in intamplarea ce ai relatat-o (maestru de ceremonii)? Pe net in imagini eu nu l-am zarit. Daca ai un link chiar te rog sa postezi.

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova blue ray :

    Krstanovic
    Djambic e genul de bascetbalist iubit doar de fanii echipei la care joacă, pt că ei pot să-i aprecieze calitățile sportive, trecând peste defectele expuse ostentativ de ceilalți. Nu sunt de acord cu atitudinea violentă, dar nu pot să nu apreciez determinarea din teren a lui Rade, felul în care luptă pt fiecare minge, felul în care îi împinge pe ceilalți de la spate. Până la urmă, n-a lovit la propriu pe nimeni, cum a făcu Krstanovic (chestia din timpul meciului a fost o descărcare nervoasă, cum zicea mai sus mihai.luchian, fără posibilitatea de a provoca vătămări de vreo natură, nu poți să-i dai aceeași importanță ca și pumnilor împărțiți de Krstanovic), nu l-am văzut scuipând adversarii sau alte d-astea, cum s-a susținut. Nici la faza care i-a atras recidiva, meciul cu CSM București, n-a lovit pe nimeni, deși a fost implicat în scandal. Krstanovic spune că Djambic i-a provocat mereu. Io am văzut, cel puțin în primul meci, o echipă a Mediașului mai agresivă (și nu în sensul cel mai sportiv) decât orice altă echipă cu care a jucat Craiova sezonul ăsta, iar Krstanovic a fost unul dintre ”artizanii” resectivei atitudini. În concluzie, și mie mi se par dezechilibrate sancțiunile.

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • BC Sirius Mureșul Târgu Mureș jeff :

    nu era acolo in '08
    daca stiu bine Dzambic a venit la Timisoara in 2008-2009, nu a fost acolo in playoff in 2008

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • 12345 :

    video 1:06
    Nu stiu daca a mai scris cineva asta... In video-ul postat pe digisport, daca va uitati la minutul 1:06, in planul 2, poate va ajuta sa va lamuriti cine a inceput atacul cand jucatorii se salutau.

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • 12345 :

    daca nu e clar...
    se vede cum Dzambic se intinde pentru a aplica cuiva o "corectie"

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Recunosc....e greseala mea, dupa o vreme mi-am adus aminte ca Dzambic nu era la Timisoara atunci. Am incurcat eu jucatorii, scandalul fiind pornit de la alt jucator al Timisoarei, cred ca Markovic

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș TrafficJam :

    ...
    Dzambic a primit acelasi sanctiune ca si Zoki, dar pentru ca el este recidivist, sanctiunea este dublata. Conform legilor FRB din pacate aceasta sanctiune este maximul posibil, eu as fi mult mai severi cu jucatorii care se bat pe teren sai in vestiare.

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • CSM CSU Oradea florianpavel :

    Dzambitch
    Eu cred ca "nu am avut cum sa ma apar" din declaratia lui Dzambic spune totul despre el. Am vazut ambele meciuri de la Craiova si "duelul" asta dintre Dzambic si Krstanovic se trage din primul joc! Atunci Krstanovic s-a abtinut.
    Oricum ambii n-ar mai trebui sa joace pana la sfarsitul sezonului. Dzambic si daca primea o singura etapa tot nu mai prindea un meci de playoff :)

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe mtamasl :

    Masaj
    Rade, a fost masaj thailandez, dar fara final fericit...

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • SCM Timișoara allentm :

    Mai mai
    Dar ce mai loviti in Rade...Ati urmarit vreodata cum provoaca jucatorii in teren? jucatori gen krstanovic, nicoara , siloh...ca sa ma limitez la cativa de la medias si ca sa cotrabalansez curentul anti Rade. Si la Tm a venit si se ..certa cu tribuna...da, si? Omul chiar isi da viata pentru orice minge. Poate asta a si fost indicatia de pe margine...sa-l provoace pe Rade...la lotul care-l are mediasul, nu se simte (oarecum..Ivanovic este oricum peste Krstanovic), in schimb, Craiovei...chiar o sa-i lipseasca Rade

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • CSM CSU Oradea florianpavel :

    Mai mai
    banuiesc ca ai vazut si alte meciuri din playoff. la fiecare au fost tensiuni si provocari ... de-aia lovesc toti in Rade asta pentru ca a fost printre singurii care au dus mai departe de teren conflictul. Krstanovic e al doilea si are aceeasi parte din vina.
    Pacat pt. Craiova pt. ca el chiar facea diferenta

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • c-ta :

    acasa
    mai lasati-macu jucatori precum rade,cuic pesic,dundjerski, si incavreo 2-3 cersetori defaulturi, instigatori, figuranti,pt. care romania e o mina de aur......rade vrea o suspendare mai mare pt. zoki ca sa nu joace cu prietenul lui cuic ,,,,poate a fost pus chiar de cuic sa-l provoace pe zoki.......au facut si alteprostii unii dintre jucatorii sarbi in anii trecuti asa ca atentie

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe magyari :

    c-ta
    Ai dreptate, chiar azi dimineata m-am intalnit cu Ciric si Peciukas la crasma de pe colt. Mi-au confirmat amandoi ca Rade a actionat conform indicatiilor primite de la Cuic. La ultimul meci, cel de la Medias, urmeaza sa fie provocat si eliminat pentru primele 3 meciuri cu Muresul Ivanovici. Tot in primele meciuri fostul jucator al Bc Mures, Mladenovici va fi provocat in asemenea masura la Mures, incat va ceda si astfel in meciul 3 singurul om mare al Mediasului va fi Zoki, revenit intre timp. Astfel Muresul intra in finala.....

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • c-ta :

    magyari
    razi tu dar nu-i rasul tau.....cine faceechipa la craiova oare nu rade, la oradea oare nu pesic, la mures oare nu.....ghici....la tm pe vremea lui rade si cuic ....o facea petricevici...nu prea... jucau numai sarbii si romanii aplaudau de pe banca si altele si..... si ebine in romania pt. unii modesti rau de tot

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @c-ta
    Branko era la Cluj pe vremea lui Petriveci, a iesit campion! Branko a jucat la Timisoara anu trecut sau mai bine zis sezonu trecut.....

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    ......
    Intrebati-l de sinevici ,sebestyen nu de dzambic !
    De la o varsta incerci sa le incurci!:)))
    E mai usor sa fi ironic decat sa-ti amintesti ceva!:))

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @Hai_Ardealu
    Domnu' vorbeste de baschet aici!
    Nu e site de bancuri, ci de baschet!
    Dzambic ca jucator de baschet e in primii 3 din LNMB pe pozitia 1!...consultati statisticile totalbaschet!....puncte marcate,pase decisive,recuperari,procentaje aruncari!
    A gresit si o sa plateasca!
    Vad ca Krstanovic e cam gratiat,2 etape e asa sa zicem ca l-am suspendat si pe el,pentru 2 pumni in alte campionate luai de la 8 etape in sus!

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe AP :

    Dzambic 2008
    Dzambic in sezonul 2007-2008 nu a jucat la Tm.
    Am fost la meciul respectiv in tribuna, a iesit f urat, zeci de spectatori in teren ii alergau pe jucatorii de la Rapid, la vremea respectiva cu Bogdan Popescu(super jucator, caracter mai putin, tot timpul atzatza spectatorii adversi, de aia a fost primit destul de urat la TM acum 2 sezoane, cand a semnat) si Dordje Pantelic(a jucat si la Pitesti dupa, de 2,3 ani joaca in prima liga in Germania).
    Atunci Elba a fortat pe final aiurea sa mai dea cateva cosuri si sa adanceasca cutitul in rana la rapidisti, in conditiile in care tot meciul a fost tensionat, sarbii se injurau intre ei si asa mai departe, antrenorul la fel(Perovic pe atunci la Rapid, a ajuns anul trecut secund la Tm, sub Badnajrevic...apropo, super antrenor, pacat de ce face la bautura). La ultima faza, ultimele secunde Shone Markovic se duce pe oferita, cand rapidistii nici nu se mai prea aparau ca erau peste 10 pcte diferenta si PG-ul de la Rapid(nu mai stiu numele, un pustan de 18, 19 ani) i-a dat un picior intentionat. De aici a pornit tot scandalul si a iesit destul de urat. Tin minte ca unul cu steagul Elbei atunci in fugarea pe teren pe pustanul de la Rapid. Sezonul urmator nu a mai jucat in RO.
    Legat de Dzambic, l-am vazut in cam cel putin 50 de meciuri la Tm si parerea mea e ca e putin mai mult labil psihic. Pt echipa la care joaca da totul, super motivat, determinat...ce vreti voi ... dar de multe ori o ia razna ... si in joc de multe ori trecea peste ce i zicea Petricevic (el l-a adus la Elba) si facea ce vroia el, arunca de nebun cateodata, mai zbiera uneori la coechipieri, zbiera la el insusi de multe ori. E foarte iubit de echipa unde joaca, se daruieste total si interactioneaza cu pulicul.Si acuma la Tm e aplaudat cand vine sa joace(la fel ca si Markovic, Pesic, Velickovic), a facut parte din echipa care a castigat cupa acum 2,3 ani?! Pe vremea de la Tm nu prea facea gesturi catre galeria adversa. Dar da, are momente in care o ia razna si nu se da inlaturi de la scandal. PS: inca ceva de Dzambic, a facut colegiul in State din cate stiu.

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe AP :

    @c-ta
    Dzambic si Cuic n-au fost colegi la Tm, in sezonul trecut Dzambic parca era la Asesoft si Cuic la Tm, acum 2 sezoane Cuic era campion cu Cluj.
    Legat de Krstanovic, l-am vazut ani de zile jucand la Cluj, in mai multe perioade. F bun jucator pt Romania, buna mana, buna pozitionare, tinand cont ca e mic pt un C\5 (2,01 sau 2,02cm). Nu l-am vazut niciodata sa faca ceva agresiv catre un alt jucator fara sa fie provocat, dar da, de ramas dator nu ramane. Avea tot timpul contre cu Pesic cand jucau U Cluj - Elba\BCM Tm

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe magyari :

    Zoki
    Cate si cate meciuri, dueluri a avut cu Burlacu, fiind mereu provocat, dar niciodata nu a reactionat. De gresit a gresit, clar, dar e cu mult peste Rado, in mult privinte, mai ales la autocontrol. Referitor la posturile foarte pertinente ale lui laligatoru si colegii, sunt altii care posteaza, cu mult mai multe greseli. Sunt redactori de articole, din pacate si pe totalbaschet, care au foarte multe greseli de ortografie. Ca nu v-ati legat niciodata de nimeni, ma duce cu gandul ca aveti o ura inascuta fata de maghiarii din Romania. E dreptul vostru, dar aici este un site de baschet. Astfel de discutii nu isi au locul aici, parerea mea. Moderatorii poate ma contrazic.

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Costin Marinescu :

    @laligatorul, Hai_Ardealul
    Comentarii șterse și cont blocat!

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Dan C :

    huh?
    Magyari, nu sari de la niste impresii sau senzatii pe care le ai tu la niste concluzii si acuze asa de radicale.

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @magyari
    Despre ce vorbesti tu?

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Don Ramon :

    Blândul Zoki
    Cred că AP face portretul cel mai echilibrat al neechilibratului Dzambic. Nu mă miră că a sărit calul, la cât de intens a fost folosit şi la ce determinare a dovedit. Ce mă miră este faptul că, din multe comentarii, prin contrast, Zoki e aproape un sfânt. Nu cred că e locul să facem hagiografie. Că vorbim de provocări, gestul acela de urangutan când se bate cu pumnul în piept după câte o reuşită, e pentru cei care nu sunt suporterii echipei lui, tot o provocare, cam primară, dar o provocare. Consider de asemenea tendinţa lui de a se disculpa ca fiind patetică şi lipsită de bărbăţie. Bine că n-a dat în plâns. La urma urmei a împărţit câţiva pumni zdraveni, l-a pocnit pe Hallik aşa, preventiv, pentru că în focul luptei, i s-a părut că-l atacă Sortzianidis, nu gingaşul Reinar. Pedeapsele celor doi mi se pare însă relativ corecte ţinând cont că, din păcate, Rade face figură de bătăuşul clasei.

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    Dzambic!
    Don Ramon,de acord cu tine minus ce-ai zis de Krstanovic ca a primit pedeapsa corecta!
    Da-o naibi daca-i dau 1 pumn in fata unuia pe parchet iau o etapa?...el a dat 2 pumni si a primit 2 etape!....mi se pare o decizie hilara!...aveam aceiasi interventie si daca in cazul lui Krstanovic era Bureau ,de ex!
    Altfel,Dzambic e cel mai iubit jucator al Craiovei deoarece e exact cum ne place noua oltenilor: ''moare pe teren!''....ca el mai rar!!!

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Stiinta :

    Dzambic
    Suspendarea lui Dzambic cu 4 etape este corecta , in schimb Krstanovic merita cel putin 4-5 etape de suspendare dupa pumnii in cascada aplicati lui Dzambic si mai ales lui Hallik,ce venise sa aplaneze conflictul . Mi s-a parut penibila iesirea publica a lui Krstanovic, ce a pozat in victimita, mai ales dupa ce l-am vazut manifestandu-se "zgomotos" in timpul meciului , dupa fiecare reusita , cat si dupa gala de K1 gratis la care oltenii au avut "privilegiul" sa asiste .

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    @Vladut10
    Iar incepusi, frate hai sa-ti zic cum sta treaba:
    -Dzambic a receptionat doi pumni "curati"doua etape + stersul pe maini de maieul lui Zoki in timpul jocului alte doua etape total patru etape;
    -Zoki a lovit corect barbateste din fata pedeapsa redusa doua etape:
    -

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    continuare
    -Bureau un pumn miselesc din spate= doua etape
    Corect?

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    erata
    am o hiba la enter, ati sesizat nu?

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    .....
    Krstanovic pentru ce-a facut 8 etape pe putin in Spania,Italia,nu mai zic Germania!.....aici nu e chestia de recidivat,omul e periculos rau!
    O sa mai dea si in viitor si nu in jucatorii Craiovei!
    O sa vedeti!

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe John :

    Vladutz
    Nu vreau sa spun ca Zoki e mai putin vinovat decat Dzambic, dar in 6 ani cat a jucat in Romania, este pentru prima data cand are o altercatie cu un alt jucator. Cand juca la Cluj si au jucat semifinala cu Medias, in meciul doi, crede-ma, a fost provocat atat el, cat si Dykes si Cuic si niciunul nu a reactionat in vreun fel.

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • altu med :

    zoki
    pe pariu ca n-o sa mai vezi pe zoki lovind vladut10 dar poti pune ACELAS PARIU pe DZAMBIC...asta ori trage pe nas ori e bolnav grav la cap,apropo de pedeapsa lui Bureau nu aveti pareri?Zoki are 6ani si ceva in RO.si n-a participat la nici un scandal,NEBUNUL CATE ARE LA ACTIV in 3 sezoane?

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • altu med :

    regrete
    la cate declaratii a dat in nici un nu spune macar o data ca-i regreta ce s-a intamplat..ieri era spartan, acum n-a avut cum se apara...cred ca a suferit in copilarie

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    altu med
    Asta e site de baschet nu de pariuri!
    Fapta lui e de o gravitate enorma!...trebuie sa plateasca pentru ce a facut,nu conteaza ca e recidivist sau nu!
    2 etape e ca o ploaie de vara!
    A dat cu pumnul intr-un om nevinovat:Halik!

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • altu med :

    bureau
    dar bureau?omul cu toba ?suporterul pe teren?

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Don Ramon :

    20 - 0
    N-aş vrea să-mi dau cu părerea prea mult despre incidentul acesta. Pot însă considera că suspendările astea sunt echivalente cu un 20-0 la masa verde pentru Mediaş. Dacă Krstanovic nu înseamnă prea mult în economia Mediaşului, Dzambic şi Bureau înseamnă minim 50 % din Craiova.

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • FC Argeș Pitești Gabitzu01 :

    de acord
    de acord ca suspendarile nu sunt pertinenta si se da senzatia ca s-au judecat cu masuri diferite. am vazut meciul la tv, nu sunt fan al nici unei echipe, insa cred ca pedeapsa cea mai mare trebuia sa o primeasca Krstanovic , cel care a lovit ca un las. poate o suspendare pana la sfarsitul campionatului il facea sa se gandeasca mai bine la faptul ca baschetul nu este box. dar si la box lovesti atunci cand iti da voie arbitrul.

    cu 10 ani în urmă (17.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    @Vladut10
    Aici ai dreptate, este site de baschet, haideti sa nu mai lungim povestea asta fiecare a primit ce a meritat, sunt convins ca oricum nu ajungem la o parere corecta comuna.

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @gabitzu01
    Poti sa mai revezi de cateva ori si sa descoperi inca odata lasu !

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    intrebare
    Mi-am propus sa incetez cu comentariile pe marginea acestui subiect, dar mai am o intrebare:
    Ce calitate a avut "demnul"Bureau la acest meci?
    -jucator,spectator,oficial ?

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    .....
    inlocuitor!

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    @Vladut10
    Hai Vladut mai cu talent, inlocuitor al cui? Ai facut sport de performanta asa-i?Deci stii foarte bine raspunsul!

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    @Vladut10
    Vladut?
    @don ramon, dupa ce s-a intamplat cred si sper ca pe teren sa fie...+40 mai dureros ca orice pumn,scuipatura si trvialitate.

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca andrej :

    @silviu
    Da, interesant punct de vedere. Insa Bureau nefiind suspendat, putea fi pe banca in calitate de rezerva (daca era sau nu accidentat nu are importanta). Daca nu era jucator de rezerva inseamna ca un spectator (al doilea) a intrat pe teren la finalul meciului si ar trebui anchetat de politie la fel ca primul care nu a putut fi identificat inca de politie. Insa, asa cum spuneam, poate era rezerva.

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @silviu
    Baschetul e un sport in care o echipa castiga si una pierde!
    Cuvantul umilinta nu exista in sport!
    Altfel,ori ca,castiga GMM la 2 puncte,ori ca,castiga la 40pcte pentru mine e la fel...o infrangere!
    relax....

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @andrej
    Cuvantul ''rezerva'' nu exista in baschet!:)......inlucuitor ,da!:)
    ms!

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Silviu
    Un jucator a unei echipe poate sa stea pe banca chiar si daca nu este trecut pe foaia de joc .... participa si la testele anti doping daca sta pe banca .

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    mersi
    o.k, multumesc pentru raspunsuri.
    @Vladut 10.Credeam ca sunt si alte sporturi unde o echipa castiga si alta pierde.Dar raman la parerea ca una este sa pierzi la doua puncte si alta la douazeci sa zicem.
    @hell- deci poate sa care si niste pumni, asa sa-si mentina tonusul corect?

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    .....
    In meciurile eliminatorii din cupele europene conteaza diferenta de scor!
    In PO nostru ,nu!....noi despre asta vorbim!

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    @Vladut10
    Nu ai inteles nimic.Nu ma refeream la diferente de scor care sa te califice sau nu.Tot incerc sa iti explic ca nu exista umilinta mai mare decat o "batalie" la scor.Asta ar trebui sa o stii daca ai facut sport de performanta adevarat.In curtea scolii intradevar nu conteaza diferenta de scor, este ca si cum nu s-a intamplat nimic.

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • paraschiv :

    Realitata filmata
    Nici o fapta abterioara nu poate justifica o actiune actuala.
    Totul este filmat nimeni nu poate interpreta lucrurile dupa bunul plac.
    Concluzia filmarii este foarte clara.
    Krstanovic este vinovatul principal deoarece a declansat totul fara a avea nici o circumstanta atenuanta - Echipa din Mediasi cistigase si al doilea meci iar toata lumea aplauda si jucatorii se salutau.
    Al doilea vinovat dar la mare distanta este Bureau deoarece a instigat dupa finalizarea clinciurilor de pe teren si a dus la reluarea lor la vestiare.
    Al treilea vinovat este spectatorul care s-a implicat in altercatii.
    Toti ceilalti sunt doar spectatori si contribuabili nedoriti ai unei incaierari inutile.
    Cine crede ca nu trebuie sa raspunzi la provaocari de genul sa primesti un pumn si sa intorci si celalalt obraz nu numai ca nu este realist dar ne jigneste in mod grosolan intelectul.


    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Silviu
    CAm asa ceva!!!


    @parschiv, toti trei au avut comportamantul unor gorile oligofrene dar din pacate nu Zoki a fost King Kong!

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    @hell
    Ai rabdare ca vine reply-ul.
    @paraschiv:bre "Nila" vinovati vad ca ai numit trei dar oare
    nu ai omis vreun alt personaj?

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe titel :

    imagine falsa...
    Deplorabil ce-a facut Dzambic, dar eu zic sa nu-l mai aparam pe Krstanovic, care pe multi ii pacaleste pozand in ipostaza de sfant desi nu e chiar asa; cat a stat la Cluj am avut nu de putine ori ocazia sa ne dam seama ca e un tip foarte orgolios, iar cand e impins la extrem, da rateuri. A mai avut antecedente de "bataus" chiar daca nu s-a discutat deschis de asta. Ghinionul lui a fost ca a dat de circopitecul Dzambic, un mascarici consacrat care-si lasa si el tot mai des frustrarile (nascute din neputinta probabil) sa iasa la suprafata, sub masca "devotamentului" fata de echipa si suporterii pentru care joaca. L-a prins pe Krstanovic intr-un moment nefavorabil (la Medias nu mai e "vioara intai" - si asta probabil ca-l roade teribil in orgoliul personal, se vede de la o posta ca e mult mai nervos decat atunci cand el e "tatuca" echipei) si a iesit ceea ce a vazut toata lumea la televizor. Sincer, implicarea lui Bureau m-a surprins cel mai tare in toata povestea asta, nu ma asteptam. Personal alegeam pedepse mai aspre pt toti trei. Suporterii Craiovei: nu va lasati amagiti de "devotamentul" lui Dzambic... e un comportament bolnav

    cu 10 ani în urmă (18.04.2013) Raspunde
  • realHQ :

    diferenta
    esentiala intre cei doi actori principali ai scandalului este ca unul si-a cerut scuze public pentru comportament, reactia complet exagerata si isi asuma vinovatia si accepta pedeapsaiar celalat - provocatorul in fapt, si in meci si si dupa aceea - continua sa "uite" complet de rolul lui in declansarea evenimentelor si pozeaza in continuare in victima nevinovata pedepsita abuziv. Pentru mine, ca spectator neutru neimplicat deloc in discutiile dintre suporterii celor doua echipe, imi este suficient.

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @realHQ
    Excelent punct pe I!

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova cipangel :

    @realHQ
    Nu e nicio diferenta. E doar un calcul. Cearandu-si scuze, Krstanovic nu a facut altceva decat sa implore clementa la comisie. Si a obtinut-o. Hai sa fim seriosi! Il umpli pe unul de sange si apoi iti ceri scuze! Si vii cu texte de genul "pe Hallik nu il cunosc, n-am nimic cu el". Deci pe Dzambic il cunostea si avea si ceva cu el.

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Stiinta :

    cipangel
    Excelent punct pe I!

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Dan C :

    suspendare?
    Vreau sa intreb pe cunoscatorii regulamentului, cum isi va ispasi suspendarea Dzambic in cazul in care presupunem ca Craiova pierde meciul urmator si este eliminata. Lui Dzambic ii mai ramin 3 etape suspendare, le va face anul viitor daca va mai juca in Romania? Chiar daca va juca la alta echipa? Multumesc anticipat!

    @realHQ: like!

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova cipangel :

    suporteri
    Asa suntem noi, suporterii Craiovei, usor influentabili. Ce sa-i faci, suntem mai noi pe aici. Ne treziram si noi acu' in sportul de performanta, cu o echipa mai valoroasa si nu prea suntem la acelasi nivel cu ceilalti! Dar vom recupera!
    Pentru exemplificare:
    http://www.youtube.com/watch?v=qR4LOaNSemE
    http://www.youtube.com/watch?v=oDuxMybd6mw&NR=1&feature=fvwp
    http://www.youtube.com/watch?v=nzLiNHzoXOA
    s.a.m.d.

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    cipangel@stiinta
    deci, diferenta e cata minte are fiecare, chiar si pt acest calcul trebuie sa il judeci

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova cipangel :

    @meea
    Ca sa vezi! Cei mai inteligenti sarbi poposesc, unde altundeva, decat in Ardeal! Asa e "la vie", cum bine spune francezu'

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova cipangel :

    Zoki
    Mare barbat, mare caracter! Stii vorba aia: "pumnii mei minte nu are"

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • realHQ :

    calm :)
    Ar fi bine sa fie domolite pasiunile din comentarii mai ales ca sunt sanse mari ca obiectul acestora sa dispara incepand de maine seara :)

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova cipangel :

    @realHQ
    Ai dreptate! Intrebarea este: unde o sa mai postati voi? Stii cate postari sunt la articolele de azi? Le-am numarat eu: 2. Ghici unde? La: "Ultima șansă a Craiovei se joacă la Mediaș". Articolul de fata are deja trei zile si inca se mai posteaza pe el. Asa ca, de dragul comunicarii, ar fi bine sa ne dorim, toti, ca maine sa se intample o minune. Cat despre disparitie..., mai vorbim!

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @realHQ
    Obiectul nu dispare!
    Primul exemplu esti tu!
    Poti sa-ti spui punctul de vedere (asa cum ai facut tu in cazul Dzambic - Krstanovic)frumos,civilizat,pertinent chiar daca nu esti suporterul Craiovei sau a GMM!

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @zorca
    Suspendarea ramane in vigoare chiar daca Dzambic se transfera la alta echipa!....el trebuie sa-si ispaseasca cele 4 etape de suspendare indiferent la ce echipa v-a activa anul viitor!

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Vladut
    Esti sigur? Mie parca nu imi vine a crede! tare cred eu ca suspendarile sunt valabile pe parcursul anului competitional in curs......

    @Cipangel care este totusi legatura cu folbalul (la noi nu se joaca fotbal), eu cred ca aici vorbim despre baschet! Hai sa ne laudam doar cu baschetul pentru ca folbalul nu are concludenta nici aici nici pentru voi (asta din pacate). Inclin sa cred ca si noi la Cluj avem coregrafii frumoase si stim sa induram cretinitatea jendarilor cu fruntea sus!

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca andrej :

    @vladut
    ai zis sa participi si tu la discutie cu un comentariu despre nimic. in baschet exact ca si in fotbal sau handbal jucatorul se numeste inlocuitor. deci peste tot e inlocuitor, baschetul nu face diferenta. asta pentru ca peste tot este tradus din engleza din substitute player (se poate verifica pe fifa.com, fiba.com). acum ca tu ai raspuns unei probleme interesante cu o remarca despre nimic evitand subiectul..as zice ca te caracterizeaza. daca tu ai facut baschet si spuneati banca de inlocuitori :) e superb si te felicit, noi am folosit asadar jargonul de rezerve. apropo, roster din NBA voi cum il traduceti?

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    cipangel
    Cred ca postari vor mai fi, asa cum au mai fost si inainte de "invazia" suporterilor Craioveni. Cei pe care ii contrezi pe aici comenteaza despre baschet de ceva timp.
    Un motiv pentru care dicutiile despre echipa Craiovei au atatea posture (te rog ia-o strict ca o parere personala), este ca poate voua va place sa aveti tot timpul ultimul cuvand, sau sa aveti dreptate si cand nu este cazul.
    Mrea majoritate a celor care posteaza nu au ceva de demonstrat (cat de cunoscatori sunt in ale baschetului, cat de buni si inflacarati suporteri sunt, cat de devotati echipei, etc...). Oamenii discuta lejer (de cele mai multe ori) despre meciurile de baschet, performantele sportivilor, etc. fara o atitudine belicoasa (critica, insa nu conflictual si/sau agresiv).

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova cipangel :

    bbfreak
    Hai ca un pic de patima nu strica!

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    ...
    plictiseala mare!

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @andrej
    Nu inteleg pe ce se bazeaza ironia ta,daca tot mi-ai dat dreptate!...am vrut doar sa-ti ordonez un pic vocabularul baschetbalistic!
    Altfel,esti putin cu soarele in ochi eu n-am evitat subiectul,mi-am spus punctul de vedere...argumentat!
    O zi senina!

    cu 10 ani în urmă (19.04.2013) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!