Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

SCM Timișoara învinge pe U BT Cluj-Napoca

totalbaschet.ro

totalbaschet.ro
03.02.2019

SCM Timișoara învinge pe U BT Cluj-Napoca cu scorul de 80-78 (26-20, 16-17, 23-15, 15-26)

De la SCM Timișoara s-au remarcat: Sherwood Terrell Brown cu 18 puncte (3x3), 5 recuperări și 3 pase decisive, Vladan Vukosavljevic cu 17 puncte (1x3), 14 recuperări și 3 pase decisive și Marko Stojadinovic cu 17 puncte (3x3), 6 recuperări și o pasă decisivă.

De partea cealaltă s-au remarcat Kyndall Dykes cu 16 puncte, 9 recuperări și 4 pase decisive, Aleksandar Rasic cu 13 puncte (1x3), 4 recuperări și 2 pase decisive și Tony Bernard Easley Jr cu 12 puncte, 7 recuperări și 2 pase decisive.

Statistica detaliată poate fi vizualizată aici

Revenim cu detalii!

27 comentarii la aceasta stire:
  • BC CSU Sibiu arifliv :

    Felicitari
    Timișoara e echipa momentului.

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      Echipa momentului ...
      Mai are 2 confirmari cu cele mai bine cotate echipe, inainte de acest meci. :)

      cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    • BC CSU Sibiu arifliv:

      Da
      Faptul că a bătut primele 3 clasate nu ți se pare că o califica sa fie numită echipa momentului?

      cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca zol2121 :

    cj
    Acelasi joc de 2 bani, fara scheme, fara nimic, azi nu am avut nici rezerve.

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019) Raspunde
  • tanaseb :

    Silva
    No, Pitestiul ne-a batut, Timisoara ne-a batut. Ce zici, Silva? Cu parere de rau o spun cu toate ca iubesc echipa, fara Dykes suntem slabi.......

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca zol2121:

      cj
      Noroc ca Oradea e in corzi, altfel mai bifam inca o infrangere sigur, asa mai avem o sansa.

      cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    Asta e!
    Nu am fi avut cum sa-l tinem pe shakillul sarbesc, dar am fi putut sa tinem mai strans la diculescu. Stiam ca are mana. Acolo am pierdut.

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca raress23 :

    Ne trebuie antrenir si un 4

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca zol2121:

      cj
      Si un U23 valoros.

      cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    Raspunde
  • CS Municipal Mediaș Fisherman :

    Arbitraj
    Cam greu pentru Cluj fara Kuti si Marinov ... Dar arbitrajul a fost (inca odata) de toata jena ... Cum este posibil sa elimini un oficial al unei echipe si sa nu se administreze nici o sanctiune ... (aruncari libere, de exemplu) ?!?

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019) Raspunde
  • SCM Timișoara adis :

    :-)
    am mai spus Vuko e singurul baschetbalist din campionat(poate Rasic dar ????)

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019) Raspunde
  • SCM Timișoara adis :

    fisherman
    cred ca glumesti tu sti ce buget aveti fata de noi e ca si cum ai spune Barca a pierdut cu Huesca pentru ca nu a jucat Messi

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    • 76ers:

      hm
      Daca tot ai adus in discutie bugetul, as fi si eu curios daca ai informatii legate de plata salariilro, din ce stiam la inceputul sezonului au existat ceva probleme iar jucatorii nu erau plaiti la zi.
      As fi curios daca s-a rezolvat aceasta problema si asta a dus la o motivarea mai mare a jucatorilor sau doar schimbarea de antrenor si modul diferit de a trata jocurile au dus la aceste rezultate.

      cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    • BC CSU Sibiu JCN:

      buget
      O da, o echipa ce nu isi plateste jucatorii si pe deasupra mai primeste bani si de la bugetul local nu cred ca e chiar atat de impotenta financiar pe cat vor ei sa credem. Voi vorbiti de bugete dar de fapt nu stiti exact ce buget are fiecare echipa. E clar ca, Clujul are cel mai mare buget din liga dar nu poti spune ca e mult mai mare fata de bugetul altor echipe.

      cu 5 ani în urmă (04.02.2019)
    • U BT Cluj-Napoca Stefan Cj:

      Clar?
      Imi dai si mie un link unde pot gasi informatii despre bugete? Poate voi si Oradea aveti bugete mai mari anul asta. Poate!!! Hai sa nu scriem aberatii despre ceva ce nu suntem siguri. Faptul ca avem sponsor o banca nu inseamna neaparat ca avem cel mai mare buget.

      cu 5 ani în urmă (04.02.2019)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Beniamin :

    Meci
    Cateva idei dupa meciul de azi:
    - Daca Torok ar juca in fiecare meci 70% din cum a jucat sfertul 4 poate ca nu mai e nevoie sa transferam un pivot. Cu toate astea, inca sper la un transfer, un pivot care sa fie constant. Cu perechea Torok-Kalnicenco nu cred ca putem face fata in meciuri decisive.
    - Kalnicenco a fost total pe langa joc si din pacate asa a fost de la inceputul campionatului (probabil cu exceptia a 2-3 meciuri).
    - Easley si Washburn au facut un joc bun chiar daca au fost dominati uneori de catre Vukosavljevic
    - Dykes in nota lui clasica: un jucator determinant
    - Mi-a placut Dorsey. A ratat cam mult, dar mi se pare ca are viziune asupra jocului.
    - Rasic - din pacate nu a fost ziua lui azi, dar sincer omul asta e un jucator carui nu prea ai ce sa ii reprosezi chiar daca rateaza ultima aruncare (care sincer a fost cam pe fugua avand in vedere ca schema era pe patrunderea lui Dykes)
    - Se vede gresala conducerii de a se baza doar pe Kuti pe pozitia de U23. Azi toti cei care au intrat nu au facut nici 50% din cat ar fi jucat Kuti (care cu totii stim ca in ultima vreme nu are un joc tocmai stralucit). Se vede discrepanta de valoare pe pozitia asta. Sa speram ca la urmatorul meci o sa fie apt de joc.
    - Cand il vad pe Diculescu cum joaca parca ma bucur de regula U23. Joaca liber, fara presiune si se vede ca prinde incredere in el. Felicitari!

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    • 76ers:

      well
      Cam toata echipa din Timisoara joaca liber si fara presiunea, asta pentru ca si antrenorul este "prietenul" jucatorilor si ii cam lasa sa ia singuri deciziile. O situatie care poate parea ciudata dar care da roade pana acum.
      Din echipa pe care toata lumea o vedea victima sigura pot ajunge chiar sa termine pe o pozitie din care pot trata play-off-ul cu avantajul terenului propriu.

      cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    Raspunde
  • delgado :

    Diculescu
    Diferenta a fost facut azi de jucatorul u23..meci bun facut de torok..asteptam mai mult de la dorsey, care mi se pare peste marinov

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019) Raspunde
  • 76ers :

    hm
    Trecand peste faptul ca azi Clujul era o echipa de batut de oricare dintre echipele din top 6, as vrea sa felicit echipa din Timisoara pentru dorinta si seriozitatea cu care trateaza aceste meciuri din top 6, as fi putut sa plateasca pentru relaxarea din sfertul 4 dar pana la urma au terminat cu bine.
    Daca etapa viitoare echipele de acasa isi castiga meciurile, o situatie foarte probabila, considerand problemele de la Oradea, invincibilitatea celor de la Sibiu pe teren propriu si faptul ca Timisoara a "demolat" Pitestiul in meciul din sezonul regulat atunci Timisoara s-ar implica serios in lupta pentru locul 4.

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019) Raspunde
  • SCM Timișoara adis :

    Beniamin
    sunt de acord cu tine si spun ca da ca azi Dykes nu era in forma scoru era +15 cel putin

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019) Raspunde
  • BC CSU Sibiu Fr3aksway :

    ...
    Un joc frumos, multe aruncari de afara si multa determinare in echipa timisoreana. Inca nu sunt sigur daca asta e doar o forma buna de moment, sau TM chiar a devenit o echipa de top 4.
    Uitandu-ma la meciul de azi mi-am adus aminte de Elba lui Petricevic de acum 9-10 ani :)

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș Fisherman :

    @ adis
    Credeam ca aici este un site de baschet ... dar se pare m-am inselat din moment ce constat ca se fac comparatii fotbalistice ... Ai dreptate, la fotbal (din cate am vazut eu) atunci cand un oficial de pe banca echipei este eliminat (trimis in tribuna) nu sunt dictate alte sanctiuni ... Dar la baschet, din cate stiu, e altfel ... Sau arbitrul din meciul asta era de fapt un arbitru de fotbal ?

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    Nedumerire
    De ce are echipa Timisoarei, oras cu multi juniori valorosi, odata cu 2 echipe in prima divizie are atat de putini si de dezinteresati suporteri?
    Cum de nu a "prins" acest sport la spectatori?
    Poate ca si o sustinere mai umeroasa si mai insufletita din partea spectatorilor, i-ar ajuta.

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019) Raspunde
  • SCM Timișoara adis :

    @Fisherman
    am facut paralela cu fotbalul doar pentru a intelege ca nu ai cum sa acuzi arbitrajul pentru ca ati pierdut meciul
    Si cred fara sa fiu modest ca daca TM erau cu banii la zi de la inceput azi altul era clasamentul

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș Fisherman :

    @ adis
    Referitor la arbitraj, am pus o intrebare punctuala ! Poti sa dai un raspuns argumentat la respectiva intrebare ? In al doilea rand nu sunt suporterul Clujului ! Deci eu n-am pierdut nimic ... Legat de bugete, salarii platite sau neplatite ... asta e problema managementului echipelor ... De exemplu: O fi avand Clujul buget mare dar se pare ca-l consuma pe jucatori accidentati (la meciul de azi Kuti, Marinov si ... Moldoveanu). Dar de ce cei de la TM n-au fost de la inceput cu banii la zi ? Dar acum sunt ? Citeam pe aici ca mai au platit niscaiva amenzi ... Dar astea sunt probleme pe care eu nu le iau in seama atunci cand ma uit la un meci de baschet !

    cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    • CSM CSU Oradea Robert:

      @Fisherman
      Hai ca iti spun eu cu salariile cum stau ei, undeva am citit o declaratie de-a lui Tritoiu(presedintele sectiei lor de baschet) unde el spunea ca jucatorii sunt cu plata salariilor la zi si ca ultima plata s-a facut in 14 ianuarie sau ceva de genul, ce mai au de rezolvat e litigiul acela faimos cu fostii jucatori pe care teoretic ar trebui sa ii plateasca(oricum nimeni nu mai intelege varza care e acolo, dar in fine...), dar strict legat de salarii din cate stiu sunt la zi!

      cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      Csm
      Legat de buget... daca Timisoara e la zi cu plata salariilor nu sunt convins ca bugetul Timisoarei e asa de mic in comparatie cu Clujul. Timisoara tot timpul a oferit salarii mari dar nu s-a ținut de plata acestora. Daca e la zi atunci are buget maricel...

      cu 5 ani în urmă (03.02.2019)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!