Stiri

Simona Halep, aproape să semneze cu un sponsor tehnic specializat în baschet

Eduard Popa

Eduard Popa
04.02.2018

simona halep under armour

Simona Halep a devenit la Australian Open primul număr unu mondial care a jucat fără sponsor tehnic la un Grand Slam, după ce la sfârșitul anului 2017 i-a expirat înțelegerea cu Adidas și negocierile nu au decurs pe placul celor două părți. Astfel, potrivit Digi Sport, doi giganți se luptă pentru semnătura Simonei.

Primul dintre ei este New Balance, un brand asociat cu tenisul care reprezintă jucători precum Sorana Cîrstea, Heather Watson sau Milos Raonic.

A doua firmă care negociază cu Halep este una mult mai apropiată fanilor baschetului. Este vorba despre brandul Under Armour, cunoscut pentru faptul că îl au drept imagine pe dublul campion NBA, superstarul Stephen Curry. Chiar dacă au început ca o firmă specializată pe baschet, Under Armour și-a diversificat oferta și au ajuns să aibă echipament sportiv pentru majoritatea sporturilor. În tenis, americanii îl sponsorizează pe fostul număr 1 mondial, scoțianul Andy Murray. Dacă ar reuși să o semneze și pe Halep, atunci producătorul american și-ar asigura și una dintre cele mai cunoscute imagini din tenisul feminin.

Halep a ajuns în această situație la sfârșitul anului 2017, când negocierile cu Adidas nu au avut un rezultat. Simona solicitase 2 milioane de euro pe an, potrivit Digi Sport. Astfel, la turneul de la Australian Open Halep s-a prezentat într-o rochie fără sponsor tehnic.

Fanii sportului românesc o vor putea urmări pe Halep și în România, la Cluj, acolo unde Simona ar putea să joace pentru naționala noastră în duelul de Fed Cup cu Canada. Chiar dacă a promis că va face parte din echipă, este încă incertă situația fostului număr unu mondial, după numeroasele accidentări suferite la Melbourne.

*foto: wtatennis.com

2 comentarii la aceasta stire:
  • BC CSU Sibiu gyke :

    Mai citiți
    UA au început cu fotbalul american ca sport, inovand produsele 1st layer într-o prima faza. Apariția în baschet a fost după 2010. Cum ziceam, mai puneți mâna pe carte...

    cu 6 ani în urmă (04.02.2018) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Acs Titi :

    Imaginea nu e totul
    Sau mai bine zis imaginea SPORTIVĂ. Contează foarte mult CÎT VINDE. Iar din păcate Simona nu vinde ( echipament să fie clar , nu cancanuri). Păi Adidas erau proști să o scape din mînă dacă vindea de cel puțin 3-400.000 euro/an ? Nike dă 8 milioane pe Sarapova , dar ea vinde de 12 milioane. Cel mai celebru caz este al Annei Kurnikova care NU A CÎȘTIGAT niciun turneu dar avea contract mai mare decît al surorilor Williams ( la un loc). Cel mai probabil noul contract nu va depăși 1,5 milioane indiferent cu cine va semna. Dacă ar fi cîștigat AO poate ajungea la 1,6-1,8 milioane. Asta e businessul ! Sportul e altceva, iar ce ar dori suporterul român ( dar mai ales așa-ziși "giurnaliști" de cancan din sport) e tare departe de realitate...
    P.S. Am zis " giurnalisti" și nu împatimiții de la TotalBaschet !

    cu 6 ani în urmă (04.02.2018) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!