Stiri

Valoarea unui brand: Panathinaikos – a venit, a văzut, a cucerit, totul în mai puțin de 18 ore

Eduard Popa, David Istrate

Eduard Popa, David Istrate
24.09.2018

u bt cluj panathinaikos

Panathinaikos Atena este fără îndoială un nume important din baschetul european, iar acest lucru a fost simțit din plin duminică la Cluj-Napoca.

Trupa elenă a creat o isterie importantă și a adunat în tribune 7.000 de oameni la prezentarea lui U-BT Cluj-Napoca, mai mulți decât s-au strâns pe BT-Arena pentru naționala României în duelurile cu Olanda, Italia și Croația din preliminariile World Cup 2019. Cu toate acestea, Panathinaikos a tratat foarte lejer acest eveniment.

Jucătorii greci au aterizat în dimineața zilei meciului pe Aeroportul Avram Iancu din Cluj-Napoca. A urmat apoi o conferință de presă comună la care au vorbit antrenorii celor două formații, Xavi Pascual și Mihai Silvășan, Keith Langford, Vlad Moldoveanu și directorul executiv al organizatorilor, Mirel Alexa.

Antrenorul lui Pana s-a arătat bucuros de faptul că se află din nou în România, că a mai avut ocazia să viziteze țara noastră alături de tizul său de la handbal masculin, cunoscut tot sub numele de Xavi Pascual, cu care este bun prieten și vecin, motiv pentru care poștașul le greșește mereu adresele. De asemenea, fostul tehnician al Barcelonei s-a arătat încântat de faptul că la meciul cu U-BT va fi pentru prima oară când va avea echipa într-o formulă aproape completă, singura absență fiind a lui Nikos Pappas, care nu a făcut deplasarea la Cluj.

După aceea, cele două formații au fost invitate la Primăria Municipiului Cluj-Napoca, unde au fost primite de Emil Boc, cel care cu acest prilej a oferit distincții, în numele comunității clujene, celor două formații. Echipele i-au oferit edilului câte un tricou semnat de la fiecare echipă.

A urmat apoi antrenamentul oficial pentru cele două formații, abordat într-o manieră mai relaxată și apoi meciul propriu-zis, în care Panathinaikos a câștigat cu 79-72. Imediat după meci, elevii lui Pascual au urcat în autocar și s-au dus pe aeroport, de unde au luat o cursă charter înapoi spre Atena.

Așadar, Clujul și România s-au bucurat de prezența lui Panathinaikos în jur de 18 ore, cu tot cu timpul de survol al țării noastre.

În ciuda acestui lucru, baschetul românesc și nu numai ar putea avea multe de învățat despre ce înseamnă marketingul sportiv, ce înseamnă puterea unui brand și cât de important este să îți faci un nume pe care să îl duci mai departe, cu respect pentru fani și pentru sport.

*foto: Mircea Roșca

3 comentarii la aceasta stire:
  • U BT Cluj-Napoca studentU :

    cand am vazut
    formularea isterie importanta am dat imediat scroll dupa Eduard Popa. Like daca ati facut la fel 😂
    @Eduard Popa, doar tachinari, no hard feelings, chiar iti apreciez munca, esti unul dintre cei mai activi redactori 😉

    cu 5 ani în urmă (24.09.2018) Raspunde
  • Eduard Popa :

    @studentU
    Like dacă v-a plăcut articolul, share dacă vreți să îl citească și alții. :)))))

    Multumesc mult.

    cu 5 ani în urmă (24.09.2018) Raspunde
  • BC CSU Sibiu AlexandruCSU :

    intrebare
    Chiar nu vreau sa fiu ironic... insa, de unde a aparut a6a stea pe echipamentul u cluj?

    cu 5 ani în urmă (24.09.2018) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!