Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Victorie reuşită de Ploieşti pe terenul lui U Mobitelco

Lucian Călinescu

Lucian Călinescu
16.03.2014

CSU Ploieşti a trecut de U Mobitelco BT Cluj-Napoca cu scorul de 78-68, în derby-ul etapei a 23-a a Ligii Naţionale de Baschet masculin. Partida s-a desfăşurat la Sala Sporturilor “Horia Demian”. Scor pe sferturi: 9-19, 20-21, 22-14, 17-24.

Ploieştenii bifează cel de-al 18-lea succes din 23 de meciuri, în timp ce U Mobitelco ajunge la 15-7. Echipa lui Dorin Pintea are un meci în minus datorită faptului că partida cu Gaz Metan Mediaş a fost amânată.

Programul cu statistica s-a blocat în sfertul decisiv, la scorul de 59-66.

Vom reveni cu mai multe detalii!

42 comentarii la aceasta stire:
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM :

    "U"
    Pentru ca nu vreau sa insult pe nimeni asa cu nu voi spune decat ca felicit brigada de arbitrii, fara ei aceasta victorie nu ar fi fost la fel de facila pentru ploiesti! Asa avea multe des pus dar ar insemna sa ma cobor la un nivel unde nu ma regasesc!

    P.S. Nici noi nu am fost foarte breji doua sferturi si un Meda....

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014) Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM :

    "U"
    La doua tehnice nu se face cinste si cu o suspendare?

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      intreb
      Dar a dat doua tehnice? Pt ca nu am mai inteles nimic!Eu asa am inteles,ca sunt doua, dar apoi nu a fost decat unul!

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Tehnice
      In mod normal au fost 3: Primul cand a luat cu Cuic, Al doilea cand a injurat publicul si al treilea cand era pe banca. In desfasurarea live nu scrie nimic de al treilea (nici la el nici la altcineva), dar Hargrove a avut 4 libere...Si mai putea lua unul cand i-a pus piedica lui Cuic

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      Pai ar fi trebuit sa fie 3 ca merita si cand a sarit la bataie la Branko si scuipa ca un obiect!

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      mohamed
      tot timpul a avut ceva de impartit. In primul sfert cu Hargrove, apoi cu Cuic sau Lalovic.

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      mno ham
      A avut de impartit cu toata lumea si a si impartit lovituri cu nemiluita.... de aici si dunk-ul lui Hargrove!

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea Florin4D :

    Un alt punct de vedere
    Nu vreau sa-mi iau toate injuriile din lume, insa parerea mea personala e ca CSU Ploiesti v-au batut jucand ca si cum ar fi fost legati cu o mana la spate, cel putin asta a fost senzatia care s-a vazut la TV, nu au fortat nici o clipa si au avut controlul mereu, au dominat A-Z, iar daca nu era incidentul cu Mohammed de pe final, diferenta era poate chiar mai mare. Daca sunt fani ai altor formatii care au vazut altceva, poate sa-si exprime fiecare opinia.

    Nu am nici un parti-pris cu ei, am mai spus-o ca-i urasc in mod patologic ca organizatie si ar trebui sa fiu imbecil sa nu fi vrut din toata inima sa ia bataie sora cu moartea la Cluj si astfel Oradea sa aiba sanse reale la primul loc in sezonul regulat, practic aceasta victorie a lor pecetluindu-ne, in linii mari, soarta noastra, mai exact locurile 2,3 sau 4.

    Arbitrajul nu cred c-a influentat cu nimic rezultatul final al partidei si tinand c-a fost un meci contra Asesoftului, eu cred ca a fost onorabil pentru acest standard, decizii aiurea in ambele parti, insa nimic grosolan, nimic "barbar" la drumul mare si voi chiar stiti foarte bine la ce ma refer si ce jafuri pot sa faca.

    CSU Ploiesti a fost echipa clar mai buna asta seara si a castigat meritat, asta e opinia mea.

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      Florin, daca ai fi fost in sala ai fi luat 4-5 extraverale si un diazepam sa te calmezi! Sunt ardelean, sunt pasnic de felul meu dar era sa intru de cel putin doua ori in teren!

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    ''U''
    Am jucat timorat, si am pierdut datorita ratarilor incredibile.Prea multa frica, in atacuri, in luarea deciziilor atat la jucatori cat si la antrenor. E doar un meci din retur, se putea pierde sau castiga, nu e capat de tara...dar, se putea castiga.Nu e o echipa de speriat Asesoftul.Au banca mai lunga, mai buna, sunt de acord, dar puteam castiga
    Prea putine schimbari si neinspirate.Prea multe comentarii si prea multi nervi. Lipsa de combativitate, trebuia jucat cu mai multa rautate, cu Asesoftul asa trebuie jucat, agresiv si hotarat! Ciuia trebuia tinut mai mult pe banca, Meda a fost uitat acolo, si Baciu cand face 3 greseli e uitat, am mai vazut asta!Sparks putea imprima viteza, ce mai aveam de pierdut!Kuti , ce a fost asta? Arma secreta! In meciul asta, in care tuturor le era frica sa traga!
    Despre arbitraj...nu are rost sa vorbim...e in nota obisnuita...prost, spre foarte prost!Au pierdut controlul total si ...nu pot vb despre asta!
    Am sa caut o inregistrare cu sfertul patru...sa inteleg un pic mai bine, daca mai e ceva de inteles?!

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe tme :

    impresie
    Am impresia ca Pintea si jucatorii lui nu prea au crezut ca pot invinge asesoftul

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    da
    si opinia mea e aceeasi

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014) Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca trt :

    Mohammed...
    am fost foarte curios sa-l vad live SUPER jucator!!! Caracter 0 BARAT,imi aminteste de Helcioiu. Ploiestiul peste noi azi CLAR dar am vazut un arbitraj de cascadorii rasului...la un moment dat Arnautovic am crezut ca-l bate pe pelican (sincer merita!) Ploiestiul de departe cea mai buna echipa din campionat.

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      Mohammed
      Pacat, si mie mi-a placut cum joaca! Si avea de ce sa fie asa agitat, echipa lui era si condusa acasa si furata la drumu mare...Dar cine se aseamana se aduna! E o vorba! Iacobescu si compania!

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    Baciu omul sferului!
    Nu credeam sa o vad si pe asta...Baciu sa aiba 5 pct , singurele 5 pct in cam 5 min de joc, cred! Era clar ce va iesi din acest meci. Rar se intampla ca un meci inceput atat de prost, sa se termine altfel! Tribuna stie, daca Silva, Darius si Kubo nu marcheaza primele aruncari, nu e de bine!

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014) Raspunde
  • SCM "U" Craiova mariussorin :

    Pacat!
    Nervozitatea lui Cuic in aceasta seara si ineficienta lui Medvedj au dus la o precipitare si o tensiune in jocul celor de la U . Putin mai concentrati pe final si soarta meciului era alta.

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014) Raspunde
  • BC CSU Sibiu @lexCSU :

    U Cluj
    Daca ati fi repetat jocul din meciul cu noi cu siguranta altul era rezultatul. Ati prins o zi proasta, timorati, aruncarile de 3 nu au intrat nici ele, de aici impresia ca asesoft a castigat usor ...

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    timorati
    Acest cuvant spune tot despre acest meci!

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014) Raspunde
  • FC Argeș Pitești Gabitzu01 :

    2 aspecte
    Cred ca, dupa acest meci, 2 aspecte sunt de semnalat:
    1. Ploiestiul are o echipa clar peste U ca valoare, astazi i-au batut lejer si pare ca au fortat doar atunci cand au vrut ( nici nu stiu daca U a condus vreodata in acest meci). Cu un Cuic si Medvedj inexistenti nu aveai cum sa emiti pretentii in fata ploiestenilor. Aceasta echipa in fiecare an isi revine catre finalul campionatului, probabil meritul antrenorului, si ii vad si anul acesta pricipalii favoriti la titlul de campion ( Oradea in scadere evidenta de forma, Sibiul cu o echipa prea scurta, poate Muresul sa le puna probleme).
    2. Atitudinea de netolerat a publicului, injurii continue, rasism, stare de nervozitate permanenta ( in conditiile in care arbitrajul nu a fost pro Ploiesti, a fost slab dar cu decizii proaste de ambele parti). Atmosfera de maidan , de fotbal, in sala din Cluj. RUSINOS !

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • BC CSU Sibiu @lexCSU:

      Gabitzu01
      Cu tot respectul, ai si tu dreptate intr-un fel, dar crede-ma ca noi si clujenii, poate si altii, stim cel mai bine ce inseamna "fair-play-ul" asesoftului, de aceea publicul s-a manifestat asa , in alte meciuri nu se intampla asta.

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca trt :

    Gabitzu01
    cum am scris ploiestiul super echipa!Publicul a fost INSTIGAT de acest mohammed lucru care sincer nu cred ca s-a vazut la televizor!

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      La televizor vezi una live vezi meciul! Este parerea mea, am revazut si meciurile noastre cu Craiova si Sibiu si pot sa spun ca nu seamana (parere personala normal)

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești Gabitzu01 :

    ok
    inteleg ca si Mohammed a instigat, insa manifestarile publicului au intrecut orice masura. acele meleuri in jurul bancii de rezerve a ploiestenilor, chiar si cand Mohammed a plecat, scandarile injurioase la adresa unui personaj din conducerea Ploiestiului, nervozitate pe tot pacursul meciului ( am vazut la tv femei in sala care gesticulau si vociferau ), parca e prea mult pt un meci de baschet. in conditiile in care se vedea clar ca si daca dureaza 24h meciul, clujenii nu aveau nici o sansa de castig.

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      Public
      Nu tiam citi mesajul pentru ca, in fine, pot sa iti spun cu mana pe inima ca ala ia un salar sa joace baschet si nu se instige publicul pe cand eu ca suporter platesc un abonament sa merg sa vad baschet si nu sa fiu instigat/insultat de catre un obiect cu forma umana!

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      corectie
      *ti-am imi cer scuze de insultele aduse limbii romane, se pare ca sunt prea nervos!

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      corectie
      am mancat si o virgula, la corectie

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • FC Argeș Pitești Gabitzu01:

      ?
      corect, dar tu sau alti spectatori platiti sa injurati? nu cred. si apoi, nu cred ca Mohammed a inceput acest incident injurand, asa de capul lui, spectatorii. din ce am vazut, a fost acel clinci cu Cuic, apoi spectatorii l-au injurat si abia apoi a inceput si el sa incite. tinand cont ca a fost facut negru, cioara , s.a. cred ca a fost putin indreptatit sa riposteze. totusi, sa-i acordam circumstante atenuante si sa ne gandim ca el nu este genul de sportiv care inflameaza des spiritele, asa cum e Burlacu si Cuic !

      cu 10 ani în urmă (17.03.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca R Razvan :

    despre meci
    Un meci slab facut de U, si datorita timorarii (cum se spunea mai sus) si a procentajelor slabe, si datorita arbitrilor - mult prea slabi si depasiti total de acest fenomen. Arbitri au fost si mai timorati decat noi, o frica acerba de a fluiera faulturi la ploiesti si de aici o excaladare a nervozitatii. Ploiestiul nu a impresionat cu nimic, din pacate noi nu ne-am vazut de baschet (si asta se vede daca comparam procentajele din meciurile de acasa - 56,5% de 2p si 35,5% de 3P in meciurile cu primele 11 echipe). Mi se pare inadmisibil, mai ales ca ai atatea meciuri jucate cu ploiestiul si stii cum se fluiera!!!

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014) Raspunde
  • FC Argeș Pitești Gabitzu01 :

    copii
    si ma refer la acea scandare din final "m...e Iacobescu", in conditiile in care in sala am vazut multi copii ! ca parinte ajungi sa te intrebi daca mai este oportun sa vii cu copiii la meci !

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      Copii
      Ca parinte iti spun cu mana pe inima ca falsa pudoare nu ajuta pe nimeni, 90% dintre copii zilei de astazi vorbesc mai urat decat am vorbite eu vreodata si stiu mai multe decat voi sti eu vreodata si toata este se intampla si din cauza fenomenelor ca cel de astazi!

      P.S. Nu l-am numit cioara pe ala pentru ca nu sunt rasist si nu l-am injurat pe burlacu sau pe iacobescu pentru ca pur si simplu nu stiu sa o fac!

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • BC CSU Sibiu @lexCSU:

      Referitor la copii
      In majoritatea salilor vin copii la meciuri si se intampla sa se mai scape injuraturi, insa sa fim seriosi educatia unui copil nu poate fi influentata de acele 2 ore de meci, la fel de usor poate auzi expresii urate si pe strada, sau in alte locuri publice ci educatia ii este data de parinti acasa, in cei 7 ani ...

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • FC Argeș Pitești Gabitzu01:

      copii
      eu am 2 fetite, una de 5 si alta de 7 ani, si merg la sala la fiecare meci de baschet al echipei noastre si , crede-ma, as fi tare incurcat daca fetele mele m-ar intreba ce inseamna acea expresie. acesta este motivul pt care nu le-am dus niciodata la fotbal.

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      Nici eu nu imi duc copilul la meciurile cu asesoft, il duc la meciuri cu orice alta echipa pentru ca nici o alta echipa nu merita tratamentul asesoft (eu unu nu injur niciodata, sau daca o fac o fac in gand, ma manifest dar nu umplu frigidere)

      cu 10 ani în urmă (17.03.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    ''U''
    Numai la meciurile cu asehotii se injura in sala de la cluj, si asta spune ceva despre cineva si e urmarea a ceva!

    cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      Exact, sunt unicele meciuri la care se injura! in rest ne vedem de oile noastre ca is albe ca is negre!

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • FC Argeș Pitești Gabitzu01:

      stiu
      da, stiu, voi aveti ceva cu Burlacu ( nici eu nu-l suport, dar nici nu-l injur), dar ganditi-va ca si voi aveti in echipa un maestru al instigarii: Cuic ! Si, daca vreti sa fiti fair-play pana la capat, trebuie sa recunoasteti ca astazi Ploiestiul v-a batut pe merit, n-au avut nici o legatura arbitrii. Ei au gresit astazi, sunt de acord, dar au dezavantajat ambele echipe!

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      Cu ce au dezavantajat ambele echipe? am vazut doua compensari dupa primul tehnic a lui Ciuia, atat! In rest am vazut o brigada de arbitrii de o prostie iesita din comun!

      cu 10 ani în urmă (16.03.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    ...
    partial adevarat! au echipa, da, ne-au batut, da, nu e nici prima si nici ultima data...dar , chiar de aceea ca au echipa ar trebui sa bata ei pe meritul lor, sa dovedeasca ca nu au nevoie de arbitrii, si sa joace corect si fair-play, sa ii arate golanului de Ciuia cum se joaca baschet adevarat! Si atunci jos palaria!Au avut legatura ca au scapat meciul din mana, au fluierat aiurea si nu au dat atatea tehnice cate trebuiau date!Fluieratul in compensare nu reduce nervii creatii anterior!Si da ii puteam bate!

    cu 10 ani în urmă (17.03.2014)
    • FC Argeș Pitești Gabitzu01:

      te contrazic
      te contrazic, astazi nu aveati cum sa-i bateti pe ploiesteni. sa fim seriosi, au mai zis cativa inaintea mea ca ploiestenii au fost cu mult peste voi azi. si spun ca nu aveati cum pt ca Cuic si Medvedj au fost inexistenti, si e foarte greu sa bati fara ei. iar Sparks sta prea mult pe banca !

      cu 10 ani în urmă (17.03.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    hai U
    si acum eu zic sa ne vedem de ale noastre! ajunge cu asehotii!
    meciul urmator trebuie castigat!

    cu 10 ani în urmă (17.03.2014) Raspunde
  • FC Argeș Pitești Gabitzu01 :

    in incheiere
    Si ca sa incheiem acest subiect va marturisesc ca nici nu-mi prea place aceasta echipa a Ploiestiului. Insa , de cate ori a venit sa joace la Pitesti, am respectat-o. Pt ca datorita lor baschetul din Romania a ajuns la nivelul la care este acum. Ei au inceput cu investitiile masive in acest sport si , practic, au obligat si celelalte cluburi sa bage mana in buzunar si sa investeasca la un nivel superior fata de anii precedenti. Si, uite asa au reusit si echipele noastre sa scoata capul in Europa, sa ne facem vizibili si sa fim incantati sa vedem la lucru jucatori ca Gerald Lee, Ceskovic, Martinic, Mohammed, Bureau, Barac, Hargrove, Jovanovic, s.a.

    cu 10 ani în urmă (17.03.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    impresii
    asesoft: net superioara si la banca, si la antrenor, si la primii 5 (la capitolul "iacobescu" e singurul loc unde a pierdut si va mai pierde)
    u-mobitelco: fara solutii, timorata, inconstanta si ghinionista la aruncari de 3.
    arbitrii: depasiti.
    mi-a placut, chiar daca a mai si ratat, spiritul de luptator a lui kuburovic.
    la oaspeti, gutoaia, a fost tratat cu superficialitate desi era binecunoscut meciul lui anterior si ca este in crestere de forma.

    cu 10 ani în urmă (17.03.2014) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!