Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

CSU Sibiu dispută etapa restantă cu BC Mureș

Claudia Trușcă

Claudia Trușcă
28.01.2014

Liga Națională

Etapa XII


Sala Transilvania


 11-3

11-3

Miercuri, 29 ianuarie, CSU Atlassib Sibiu primeşte vizita formaţiei BC Mureş Tg.Mureş pentru a disputa etapa restantă cu numărul 12. Duelul celor două echipe se va desfăşura în Sala Transilvania, cu începere de la ora 18.00, însă nu va fi transmis pe niciun post tv.

Ocupanţii locului I în clasament, elevii lui Miodrag Perišić şi-au luat revanşa  învingând pe CSM Oradea în deplasare, la capătul unui meci în care au dominat în totalitate, scor 75-84 . Gazdele se află într-o formă de zile mari, lucru care îi va motiva pentru următoarea confruntare, chiar dacă timpul de refacere după deplasarea de la Oradea a fost scurt. Astfel sibienii au început acest retur cu dreptul, câştigând primele două meciuri, oferindu-le energie pozitivă pentru drumul dificil către play-off.

De partea adversă, BC Mureş nu duce lipsă de victorii, învingând în deplasare pe CS Gaz Metan Mediaş cu scorul de 75-81. Cu o partidă desfăşurată în devans, formaţia lui Srečko Sekulović se află pe poziţia a doua a clasamentului, poziţie ce ne indică faptul că fanii sibieni vor avea parte de o confruntare extrem de interesantă şi disputată, cu atât mai mult cu cât CSU Sibiu vrea să se revanşeze  pentru eliminarea timpurie din Cupa României.

Foto: Zsigmond Báthori

32 comentarii la aceasta stire:
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe magyari :

    FairPlay ?!
    Despre FairPlay-ul clubului CSU Sibiu nu pomeneste nimeni nimic acum, in conditiile in care oficialii au interzis suporterilor Mureseni sa transmita meciul, transmisiunea care este permisa cam de toate cluburile din tara. Poate suporterii din Sibiu se vor gandi la noi si ne vor ajuta ei cu transmisiunea, asta in cazul in care oficialii nu ii interzic si lor acest lucru :)

    cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    • BC CSU Sibiu @lexCSU:

      Aceiasi moneda
      Probabil s-a raspuns cu aceiasi moneda din partea conducerii noastre privitor la transmiterea meciului, este clar ca relatiile dintre cluburi s-au racit, actele lipsite de fair play sunt din ambele parti, iar ultima e din partea voastra, chiar daca sunt subiectiv, asta nu inseamna ca tin partea conducerii noastre, imi place sa fiu corect cand e cazul, insa s-a vazut zilele astea care a fost scopul conducerii voastre...
      Mie imi pare foarte rau ca nu se transmite meciul, intrucat sunt plecat intr-o delegatie la Arad si nu pot fi maine in sala.
      Nu stiu in ce masura va poate ajuta asociatia "Al 6-lea jucator" cu transmiterea live a meciului, din cate stiu a trecut ceva timp de cand nu au mai transmis vreun meci, candva se transmiteau des, eventual sa luati legatura cu ei. Cat despre celelalte "chestiuni" eu am promis ca nu mai spun nimic, mi-am exprimat odata parerea, cei drept impartasita de multi fani CSU si s-a interpretat prost de catre unii in total alt context si fara sa se analizeze confrom cu realitatea.
      Despre meci, sper ca baietii sa se fi refacut, e greu pentru noi avand rotatia asa mica, sunt cativa jucatori care au dus greul la Oradea tot meciul, daca am fi avut o banca mai lunga nu era asa mare problema jocurilor din 3 in 3 zile. Muresul are o echipa foarte buna, dar jucam acasa si trebuie sa castigam pentru ca avem multe meciuri grele in retur, dar acasa suntem favoriti. HAI CSU !!!

      cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Mofa:

      transmisie
      Transmisia nu ar fi fost efectuata de clubul BC Mures ci de suporterii acestuia. Cum si voi va delimitati, atat juridic cat si ideologic de conducerea voastra, nu vad cum are legatura diferenta de opinie dintre cele doua cluburi cu transmisia meciului, care ar fi putut fi urmarit atat de mureseni, sibieni cat si de iubitori al baschetului din toata tara.

      cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova A|bastru :

    ce atata fair-play ??
    Sibieni, faceti o tara fericita. Invingeti noul balaur al baschetului romanesc si pe calaretul acestul balaur, un asa zis cornel "bah" lungu.

    cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș green#13:

      .
      nu neat batut voi si acuma oricine ne bate te face fericit?:)) cam penibil nu crezi?

      cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș green#13:

      .
      nu neat batut voi si acuma oricine ne bate te face fericit?:)) cam penibil nu crezi?

      cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș green#13:

      .
      nu neat batut voi si acuma oricine ne bate te face fericit?:)) cam penibil nu crezi?

      cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    • veghetor:

      A|bastru
      Citez dintr-un clasic: ”Amice ești idiot!”

      cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @veghetor
      Apreciez faptul ca esti un admirator al nepieritoarelor creatii ale lui Caragiale,dar,pentru conformitate,a cita din opera cuiva nu este totuna cu a cita din spusele respectivului.Nu-i nimic,luam partea buna a lucrurilor,pe un ger de crapa pietrele Domnia Voastra lectureaza "Caldura mare"...

      cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    • veghetor:

      Buzestii
      Mulțumesc pentru apreciere. Aveți dreptate. Îmi pun cenușă în cap și mă așez în genunchi pe coji de nucă.
      Sper că nu vă supărați dacă, preaplecat, vă amintesc că după virgulă sau punct se lasă spațiu liber. Sau că .... Dar să ne oprim. Știm bine cu ce viteză scriem pe aici. Cred că este foarte greu să găsim o postare care să nu aibă o hibă cât de mică.
      P.S. Toată stima pentru modul în care vă susțineți opiniile. Din păcate sunteți sunteți în minoritate.
      S' auzim numai de bine!

      cu 10 ani în urmă (29.01.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @veghetor
      Ironia,cu atat mai mult cea fina,este totusi un lux prea mare pentru o comparatie intre omiterea unei virgule din viteza si o eroare de fond,de nestapanire a unor notiuni importante(chiar daca o idee mai sofisticate).Totodata ,nu am descifrat exact sensul presupusei antiteze dintre starea de minoritate si temeinicia sustinerilor mele,insa, sincer,nici nu ma intereseaza,ca dealtminteri si vreo eventuala continuare a acestui "dialog".Multumesc pentru intelegere,toate cele bune!

      cu 10 ani în urmă (29.01.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova A|bastru :

    ::))
    Penibil esti tu, atat in gandire cat si exprimare. Daca nu v-am batut la mures, inseamna ca nu v-am batut nici la Craiova. Sau ai uitat ce v-ati luat in prima etapa ??

    Ps. daca tot esti atat de incult, nu te mai chinuii sa scrii in limba romana, scrie in limba cacareaza si daca gasim ca este interesant de citit ce vrei tu sa spui, o sa ne chinuim cu google translate, desi cred ca si programului ii este greu.

    cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe bj:

      domnule sovin
      de ce te bagi tu in seama la jocurile celor mari .vezi de echipa ta ,poate prindeti play-off -ul ,desi Mediasul si Timisoara ar merita mai mult.

      cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe magyari :

    Bravo
    Bravo albastru, bravo, mereu cand apar probleme, se poate apela la aceasta "tableta" nu ? Provocare si jignire, asta va face pe voi fericiti. Asta inteleg, nici o problema, dar aici vorbim de baschet, de sport, de ce nu puteti termina cu politica?

    cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    • SCM "U" Craiova A|bastru:

      magyari
      zi-mi te rog cine a jignit intai, de te grabesti sa faci aprecieri la adresa persoanei mele. Faptul ca il displac pe cornel "bah" lungu am spus`o si o s-o spun mereu. Insa nu o sa accept niciodata ca un analfabet gen "green" sa-mi spuna mie ca sunt penibil.

      cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    Raspunde
  • SCM CSŞ U Craiova Buzestii :

    Mures
    Eu unul as disocia oarecum fenomenul baschetbalistic de la Mures de cel ce vremelnic ocupa o functie de conducere in cadrul clubului.Au o sala incandescenta,cunoscatoare de baschet,o echipa buna condusa magistral de cel mai bun antrenor din liga(in opinia mea),deci suficiente argumente de ordin sportiv pentru a se bucura de cuvenitul respect.Acum,ca fie in sala sau in conducerile administrative se gasesc personaje ilare,asta se intampla peste tot si definesc din punct de vedere educational si intelectual exclusiv acele specimene.

    cu 10 ani în urmă (28.01.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe magyari :

    da...
    Da, corect, civilizat. Perfect de acord cu tine.

    cu 10 ani în urmă (28.01.2014) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș erebus :

    @albastru
    Să înţeleg că suferi de o anume boală psihică sau te crezi şeful vreunui trib de vorbeşti în numele altora şi în plural? Sau ai doar un prieten imaginar cu care (crezi) că dialoghezi?

    Fă bine şi ţie şi a încă câtorva de aici şi aruncă-te în Jiu sau alt râu ce ai tu prin apropiere. Poate aşa scap şi eu de jignirile/'ieşirile' tale penibile şi continue, care au doar ţelul de a instiga.

    cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    • SCM "U" Craiova A|bastru:

      erebus
      mey draga, nu te mai chinui sa intelegi, ca esti incapabil, si sar putea sa-ti scurtcircuitezi sinapsele. Pentru tine orice dialog este o instigare, nu un subiect de discutie despre baschet.

      cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș erebus:

      .
      Exact cum ma asteptam... Comentariul n-a intarziat! ... Nu m-am inselat!

      cu 10 ani în urmă (29.01.2014)
    • SCM "U" Craiova A|bastru:

      buey papagalule
      Jignesti pe aici non stop, si arunci injective cu usurinta cu care un parlamentar arunca promisiuni, incat credeai ca nu o sa-ti raspund ??. Ai impresia ca noi oltenii suntem slabi de inger precum romanii care va inconjoara in ardeal ?? Daca ati fi pe mana noastra ati mai cere voi autonomie decat la polul nord.

      cu 10 ani în urmă (29.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Lol, iti spun sincer ca nu ai vrea sa ma cunosti asa ardelean roman cum sunt! Asta ca fapt divers si nu trebuie sa sune a amenintare sau insulta!
      Respect!

      cu 10 ani în urmă (29.01.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș erebus :

    @Buzestii
    Mă bucur că există şi alţi fani ai Craiovei care văd şi privesc un pic altfel lucrurile decât fenomenul 'albastru', pe aici.
    Mulţumesc de apreciere, apreciez comentariul. Stimă!

    cu 10 ani în urmă (28.01.2014) Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM :

    !
    Don't feed the Troll! Decat sa inotati in mizerie nu mai bine folositi "ignore" o sa se plictiseasca de vorbit singur!

    cu 10 ani în urmă (28.01.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe ardeleannn :

    olteni!
    voi oltenii le stiti pe toate........la fotbal sunteti mereu intr-un scandal, la baschet sunteti prea modesti sa vorbiti.iar la sf campionatului sa fiti pe locul 10!!!

    cu 10 ani în urmă (28.01.2014) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș mickeymouse :

    hoppa
    Lungu e campionul declaratiilor proaste dar Vulc este un adevarat mafiot al baschetului romanesc cu influenta mare pe la federatie. In loc sa discutati de confrutarea dintre Mladenovici si Lee, Ivanovici si Sarovici sau Martinic si Ceskovici voi impartiti jigniri de 2 bani. Digisport nu are habar ca maine se joaca defapt un derby pt. primul loc.

    cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș lori80:

      @mickeymouse
      Asta ma enerveaza si pe mine: digisport se bate in piept ca promoveaza baschetul romanesc, dar pentru ei nu e derby daca nu joaca asesoft...

      cu 10 ani în urmă (28.01.2014)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu @lexCSU :

    Nici chiar asa
    Intradevar, sunt nefericite cateodata alegerile celor de la Digi cu privire la transmisii, doar ei stiu dupa ce criterii se fac grilele, insa ma uitam pe grila de maine , Digi 1 si 3 intradevar sunt full, insa pe Digi 2 programarea e abia un sfert de pagina, nu inteleg de ce ne se putea introduce si acest meci acolo.
    Cat despre Vulc, e clar ca nu e cel mai "cuminte", insa asa mari influente nu cred ca are , daca avea ne bateam cu asesoft la magarii, dar noi de cativa ani incoace abia supravietuim prin playout-uri, cand am fost executati arbitraj cu asesoft prin playoff, daca aveam asa influente mari nu mai era problema, Vulc asa este, a tinut in viata echipa asta si au fost momente grele cateodata.

    cu 10 ani în urmă (28.01.2014) Raspunde
  • SCM CSŞ U Craiova Buzestii :

    Digi
    De toata jena "inspiratia" Digi de a nu transmite acest derby,pentru vizionarea caruia chiar imi modificasem programul pentru maine seara!Asteptam cu sufletul la gura,in locul acestei transmisiuni,un minunat jurnal de stiri cu cate flotari face Jiji la inviorare,la al catelea pahar s-au dezechilibrat Tamas si Chiriches si ce chiloti se pregateste "printul" Cristea sa-i ofere cadou de Valentine's Day Biancai...

    cu 10 ani în urmă (28.01.2014) Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    corect
    Este un meci important si sunt sigura ca va fi si spectaculos. Parerea mea e ca Digi pierde aici pt ca ar fi fost mai multi telespectatori.
    Nu vreau sa supar pe nimeni dar nu cred ca turneul WTA de la Paris e mai atractiv.
    Referitor la grila, m-am uitat si eu si e cam plina : fotbal Spania, fotbal Italia, polo Digi-Galatasaray, tenis Paris, volei masculin si feminin (toate in direct). Deci grila e cam plina, dar sunt de parere ca avea loc si meciul de baschet. E o parere subiectiva a unui fan al baschetului (probabil cei care iubesc mai mult fotbalul, tenisul sau voleiul m-ar contrazice).

    cu 10 ani în urmă (29.01.2014) Raspunde
  • BC CSU Sibiu rhadoosb :

    Sibiu vs Mures
    Oficial, FRB a comunicat doar saptamana trecuta celor doua cluburi implicate data finala de disputare a partidei. Pentru cei de la Digi a fost prea tarziu sa mai modifice ceva in grila lor de programe...

    cu 10 ani în urmă (29.01.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe p.baschet :

    Pacat
    Ca vom fii privati de un spectacol ,caci sigur asa va fii ,cu doua echipe care iubesc ofensiva ,fara prea multe strategii tactice ,doar pricipiul sa dam un cos mai mult decat adversarul.Poate federatia ar trebuii sa se mai gandeasca si la publicul spectator ,care atat pe vremea trecuta cat si cea actuala ,nu ca ar fii vreo diferenta,sustinea sus si tare ca baschetul este al doilea sport ca si practicare dar si ca public spectator,telespectator.Poate ar trebuii sa se puna de comun acord cu Digi sa faca tot posibilul sa transmita un meci intr adevar f important pt locurile 1 2 ,iar povestea cu trebuie sa ne purtam cu manusi cu cei de la Digi ca dau bani si ne promoveaza nu prea se pupa ,suma din cate se stie, tot marii federali au spus chiar nu este una f mare care sa acopere nici macar nevoile loturilor nu mai spunem de echipe,sa o lase la intrare ,la fotbal se poate sa transmita si meciul ultimelor clasate indiferent ca se stabileste data ieri si meciul e azi ,la baschet deh nu prea merge ,dar asa e cand totul e pe prietenii si pe principiul sa nu deranjam :)

    cu 10 ani în urmă (29.01.2014) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!