Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Gest incalificabil a lui Rade Dzambic

Costin Marinescu

Costin Marinescu
15.04.2013

Foto: Andor Marton

Cu 3 minute și jumătate până la finalul sfertului 3 al partidei dintre SCM U Craiova și Gaz Metan Mediaș, Rade Dzamic, conducătorul de joc al gazdelor, l-a lovit de două ori cu pumnul în spate pe Zoran Krstanovic.

Faza a pornit după ce Krstanovic a interceptat o minge din driblingul lui Dzambic și, neputând-o controla și finaliza contra-atcul, s-a întins pe parchet și a protejat-o cu corpul. Dzambic, conștient că nu poate atinge mingea și obșine astfel o decizie de ”1 la 1”, l-a lovit pe conaționalul său, fiind sacționat cu fault antisportiv de către brigada de arbitraj.

Imediat după această fază, Andelko Mandic, antrenorul Craiovei, l-a înlocuit pe Dzambic cu Brice Kabengele.

În momentul comiterii abaterii, Gaz Metan Mediaș conducea cu 69 - 51.

66 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea mira :

    cu pumnii!
    l-a lovit cu pumnii, in mod repetat, ca la box!

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • observator :

    ANSTISPORTIV?
    De ce nu eliminatoriu? cati pumni trebuia sa dea acest huligan? recalcitrant?

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca mihnescu :

    fault
    A fost eliminatoriu, ar trebui să ştiţi ce a arătat grigoraş, atât voi cât şi comentatorul de la digi. Deci nu l-a înlocuit, ci a fost dat afară din sala.

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • realHQ :

    ..
    Asta-i efectul "Polivalenta". Golanie cat incape. Si vad ca la final intra spectatorii la bataie...super Craiova.

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • observator :

    d-le mihnescu
    banuiesc ca esti craiovean ti-a placut atmosfera de final cum jucatorii oaspeti au fost alergati spre vestiare? va place? mie nu ,aici e baschet domnilor nu bataie tiganneasca cu bate si pistoale.Rusine!

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • medias :

    fara cap
    se vede ca a venit de la asesoft
    bine ca nu sia prins mintea zoki cu el
    nu ai ce sa i ceri mai mult la un om daca nu are nimica in cap

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe victor :

    taranii
    , RUSINE, RUSINE, RUSINE nu stiu sa piarda, fair-play un termen necunoscut la craiova

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • medias :

    olteni
    astia sunt oltenii nostri

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • unbaiat :

    lol
    Pai daca baschet nu stie, macar cu pumnul sa dea. Macar de dadea in Mitchell ca sa ii arate Mitchell ciobanului ce inseamna box.

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Medias
    Nu zice hop, se poate ca la Medias sa ii tranteasca una..... cat a fosst la Cluj nu a lasat nici o faza de genu nepedepsita!

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • medias :

    rai
    sunt rai oltenii din cale afara, va spun din experienta ca la craiova am facut armata

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • medias :

    hell
    da nu iar strica

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • BMF :

    Huligani
    Si-au dat arama pe fata "cei mai frumosi suporteri din tara". Nicaieri nu s-a mai intamplat asa ceva, doar in mult laudata polivalenta. Se dovedeste inca odata ca ceea ce s-a discutat aici e adevarat si ca majoritatea sunt suporteri de la fotbal. Craiova nu merita o echipa de baschet si sper sa dispara din peisaj. Halal civilizatie...

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • CSM CSU Oradea Florin4D :

    RUSINE CRAIOVA!
    Mare rusine pentru incidentele de la final, niste huligani notorii, majoritatea de etnie roma, se vede clar si pe imagini, care au patruns pe parchet, toate astea alimentate de gestul incalificabil al lui Dzambic care inca o data isi dovedeste faptul ca e labil psihic si ca daca controalele psihologice ar functiona si nu ar fi simple formalitati, el nu ar avea ce cauta in sport si background-ul lui e foarte fast si la fostele echipe.


    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    dzambic
    ai socat pe toata lumea !!!nu prea ai ce cauta in acest sport, du-te bate darabana cu stiuleti pe spatele cui vrei tu!!!da vad ca s-a molipsit si caracterul de Bureau zici ca era tras cu cheia, doamne fereste, de vina cred ca este damful de la Brice.

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • CSU Asesoft Ploiești ineacsu :

    @hell
    ai dreptate. sarbii nu prea uita. @medias la asesoft a stat un sezon si practic nu a existat. nu este jucator de valoare. degeaba da 20 de puncte daca arunca de 40 de ori pe meci si nu da nici o pasa si nici nu se apara. la asesoft nu i-a placut ca a dat de un sef mai sef ca el in persoana lui burlacu.. tocmai d-aia s-au si luat la bataie in vestiar..

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca mihnescu :

    dle Observator
    Nu văd legătură între ce am spus eu şi atmosfera din sala. For the record, sunt din cluj. Asta ar trebui să lămurească şi părerea mea faţă de ce s-a întâmplat la craiova. Eu am avut de spus că a fost eliminatoriu şi nu antisportiv. nu s-a întrebat nimeni de ce nu mai joacă dzambic?

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • CSM CSU Oradea Big Ghitza :

    dzambic
    de cate ori trebuie sa-si mai faca de cap acest dzambic ca sa fie suspendat cateva etape? nu uitati finalul meciului craiova-csm bucuresti, acelasi dzambic. cat despre finalul meciului de azi.... patetic... daca nu stii sa si pierzi in fata unei echipe mai bune atunci ce sa mai zici... mai bine mergeti inapoi la fotbal, acolo puteti injura, scuipa, sa fugariti adversarii etc... de ce la alte meciuri de baschet din salile civilizate nu vezi deloc jandarmi? craiova si-a umbrit intreg sezonul prin acest final...

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • CSU Asesoft Ploiești ineacsu :

    @BMF
    mi-ai luat cuvintele din gura, dar hai sa nu exageram.. s-a intamplat si la case mai mari.. la sibiu arbitri au fost scosi din sala cu escorta, la cluj s-a dat cu gaze lacrimogene in sala.. dar da, ai dreptate in ceea ce zici..asta nu inseamna ca la timisoara, ploiesti, cluj, sibiu, mures, toata lumea e civilizata. ideea e ca asa ceva nu trebuie sa se intample intr-o sala de baschet. inca este un sport curat si oarecum fair-play.. dzambic a aratat de multe ori de cand este in romania ca nu are minte..

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • CS Concordia Chiajna Nicusor :

    ...
    A fost educat bine de Asesoft. La ce fata si atitudine are cere pumni cu nemiluita.

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • BMF :

    @ ineacsu
    Ai dreptate si tu, dar pe aici se laudau unii cu suporterii si civilizatia din Craiova, cei mai si cei mai... La asta ma refeream.

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @ineacsu
    Cine a dat cu gaze in sala la Cluj? Am fost la toate meciurile acasa din ultimi ani si nu imi aduc aminte de asa ceva!!!

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • observator :

    observator,
    sE PARE CA DZAMBIC este in mediul lui tiganesc,eu daca as fi antrenor sau presedinte de club de maine ar pleca acasa.IN primul rand ca se putea castiga meciul poate( ca sa nu mai spun ca nu e prima data cand sare la bataie la arbitri,adversari,cred ca biata lui nevasta si copii au o viata grea)si-n al 2-lea rand nu e admisibil ca un club fie el si craiovean care ofera conditii speciale de joc si financiare sa suporte asemenea rusine.Ce fac suporterii fotbalisto-baschetbalistico-pugilistico-fantastici de una,dar tu ca jucator profesionist de baschet nu ai dreptul si nici voiei sa te comporti cu colegii tai fie si adversarii tai in acest mod inca o data!RUSINE DZAMBIC SI TUTUROR CELORLALTI HULIGANI IMPLICATI IN SCANDALUL DIN FINAL!

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    Asesoft
    Asesoftul a devenit deja stereotipul tuturor relelor din baschet!

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • BMF :

    Nici o noutate
    Cand antrenorul muresenilor a spus ca niste spectatori tuciurii l-au scuipat in cap tot meciul, au sarit toti ca arsi ca minte. Acum s-a dovedit ca nu vorbea prostii.

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Pitagora :

    dzambic = GUNOI
    Mă mir că n-a scos şi un cuţit, mitocanul naibii!
    RUŞINE!!!

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • CSU Asesoft Ploiești ineacsu :

    @hell
    Uite ca nu imi amintesc sezonul, dar sigur s-a dat. Nu mancam rahat aiurea. Poti cauta articole vechi de pe numaibaschet. Oricum nu asta e important. Problema suntem noi, ROMANII. Nu oltenii, nu ardelenii.. Toti suntem de vina pt ceea ce se intampla.

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @ineacsu
    Sa sti ca eram doar curios :D fara acuze sau alte balarii!

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca mihnescu :


    Ultimul scandal la cluj a fost când s-au bătut jucătorii de la U cu cei de la Farul. Dar asta a fost de mult timp şi nici un suporter nu a intrat pe teren, s-au bătut între ei.

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe ravelstein :

    huligan
    Ceea ce a facut dzambic este impardonabil,n-am mai vazut asa ceva pe un teren de baschet:asezat pe spatele lui Zoki,il lovea in nestire cu pumnul!!! Daca asta nu e barbarie,atunci ce este ???
    Si mizerabilii aia din sala,galeria lu'Mititelu,ce cauta indivizii aceia in sala de baschet? Groaznic...

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • CSU Asesoft Ploiești ineacsu :

    @hell
    Am inteles stai linistit. Oricum e aproape inevitabil sa se intample asa ceva mai ales in cazul cluburilor cu traditie cum este U Cluj, Steaua, chiar si Craiova (chiar daca la fotbal)

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    S-a intamplat faza cu gazele, dar a fost o exagerare mare care nu trebuia sa aiba loc...intradevar suporterii au protestat, poate unii au mai dat si sa intre pe teren sau nu stiu ce si s-a dat putin acolo in zona intrarii in vestiarul oaspetilor, dar nimic grav.Cea mai urata chestie petrecuta la Cluj a fost cea cu lovitul jucatorilor cu steagul....nu ca ii durea ca primeau cate un steag cand mergeau spre vestiare(poate i-a mai si suipat cate unu), dar era de prost gust(da asta era de inteles ca venea pe fondul prezentei unui tovaras fara minte in sala care 99% din timp a fost la fotbal si a avut niste suspendari de pomina...ca deh el era sef cu 2 clase...RJ cine il stie).
    Atunci la bataia cu farul au intrat si suporteri...aia o fost o bataie funny. Inclusiv capitanul de atunci a avut o iesire incredibila pt el(Sebestyen era capitan)...Saftescu despartea pe ei si se batea Santana cu Silvasan si cu Chtreanu ca la lupte libere:)).Sa nu il uitam pe Vanja Bujic pe vremea aia care noroc ca nu a prea apucat sa dea:))

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Pandaaa :

    Mihnescu
    Daca Rade a fost elminat din salla de ce la time out s-a vazut ca era pe banca langa ceilalti jucatori?
    Gest incalificabil a acestui individ doar daca ceea ce a facut a fost un"masaj thailandez" pentru Zoki ca sa-i reduca tensiunea acumulata.Poate a avut intentia doar de a face "bine". Nu e corect sa-l facem gunoi ca jigmim acest termen

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Pandaaa :

    Erata
    Jignim

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Pandaaa :

    Erata la erata
    Scuze jicnim

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Pandaaa
    Corect este jignim : http://www.webdex.ro/online/dictionar/jignim

    Fara intentia de a ma da destept, mai ales ca si eu gresesc de mult prea multe ori!

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Pandaaa :

    Hell
    Asa este multumesc

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    RADE
    nu a fost eliminat din sala, era pe banca, l-am vazut pe filmare

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Pandaaa
    Cu placere :)

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    thailandez
    asta cu masajul e buna
    corect ar fii sa le suspende sala pt neasigurarea securitatii

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • ciprian :

    Uitati-va aici la filmulet!!!!!!!!
    Cine a dat primul cu pumnul??????
    http://www.digisport.ro/Sport/BASCHET/VIDEO+Incidente+pe+parchetul+din+Banie+Krstanovic+si+Dzambic+s-a

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @ciprian
    Poti tu sa garantezi ca respectiva faza a inceput exact in momentul ala????? ai dovada asta?

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • CS Energia Târgu Jiu sundance :

    -
    Asta se intampla cand suporterii unei echipe de fotbal, in lipsa de "adrenalina" ajung la meciuri de baschet! Fie ca la anul U Craiova(fotbal) va evolua in Liga a III-a sau va castiga Champions League, sper ca "fotbalistii" sa ramana la fotbalul lor si sa ne lase pe noi, amatorii de baschet sa ne bucuram cum stim noi de spectacolul din sali!

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Pandaaa :

    Pandaaa
    Ne-am luat cu Rade,dar ce spuneti trebiua sa acorde Ciulin 3 aruncari la ultimul fault?

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • CSU Asesoft Ploiești ineacsu :

    @panda
    eu zic ca a dat corect 3 libere acolo

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    .....
    Da, trebuiau acordate 3AL deoarece Seals isi incepuse actiunea de aruncare la cos ,dupa aceia s-a produs contactul!
    Despre arbitraj o sa spun 2 cuvinte un pic mai incolo!

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • BMF :

    Corect
    Parca mai erau 3 secunde pana la final, deci nu avea altceva de facut decat sa arunce la cos si atunci a fost corect.

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    altceva
    Hai sa mai schimbam subiectul;am doua GHICITORI: ce zicea ciulin inainte de prima repunere cand cei de la GMM au intarziat putin pana au venit la centru ??? Cum de a fost delegat Serban care a fost recuzat de Medias pentru restul sezonului?

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    silviu
    nu am auzit ce zicea Ciulin

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca callycally :

    atentie
    daca va uitati la minutul 1:03 se vede cum dzambic ii da un pumn lui Zoki, fiti atenti la picioare.

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    @meea
    Nu era de auzit, ci de citit pe buze-hai in....mea ca trebuie sa ajung si eu acasa.Dupa care a continuat cu ..... intr-un scurt dialog cu Dragusin.

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    ciulin
    ... are casa? credeam ca sta in rulota de ajunge la toate meciurile :))

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe andyalex :

    pacat
    Dureros sa vezi astfel de incidente intr-o sala polivalenta. Mai ales ca lumea vine cu copiii mici sa vada spectacol si sa se distreze.

    Sunt de acord cu cei ce au scris ca Dzambic nu a procedat corect, acesta avand probleme serioase de comportament ce ar trebui sanctionate. Dar si Krstanovic isi poate schimba sportul cu usurinta si se poate apuca de K1. Nu prea are legatura cu baschetul. Ca sa fac o paranteza nu e departe de eleganta si jocul lui Ivanovic ( jucatori ca el as vrea sa vad mai des in Romania ).

    Sunt craiovean si condamn alaturi de cei care sunt anti-olteni ( e balta plina ), gesturile galeriei si a lui Dzambic si Bureau. Dar va rog incetati cu atitudinea asta de mahala de genu: sa vezi ce ii face la Medias, sau asa sunt oltenii ... cum se intampla pe majoritatea posturilor din aceasta seara. Ar trebui sa condamnati din start posibilitatea unui conflict in la Medias, sa indemnati la calm si sa nu mai generalizati. Sunt sigur ca exista uscaturi in toate regiunile tarii.

    Felicitari Medias, dupa parerea mea este echipa cea mai bine inchegata si rapida care a venit in polivalenta de la Craiova.

    @callycally: Ti-ai citit comentariul inainte sa il publici? Cum adica daca te uiti la picioare se vede cum ... ii da un pumn?

    Baschetul ar trebui sa fie un sport spectaculos si fair-play. Federatia si cluburile poate iau atitudine. Cheers!

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Mihnea Cuzino :

    !!
    Cei 2 sarbi s-au ciondant si ieri, de la ei a plecat bataia si azi...Asa sunt sarbii, numai batai si razboaie au in cap...

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Soso :

    @andyalex
    Daca te uiti la jambierele si tricoul lui Dzambici vei observa ca in prima faza da ceva , nu incaseaza...probabil il si "felicita" in limba materna pe Zoki. Ce a urmat e evident , dar nu e recurenta, este riposta .Filmarea e de la digi,nu e trucata, nu poate fi vorba de montaj pt a denatura faptele., doar au comutat inspirat intre doua planuri , asa ca sa se vada mai bine...

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Alex Dabuleanu :

    @Soso
    La stirea "La Craiova ca in jungla" am fost primul care a observat,semnalat si dezaprobat iesirea lui Dzambic de la sfarsitul meciului. Declaratia lui Dzambic m-a pus totusi pe ganduri, in video nu se vede ca Dzambic loveste, putea doar impinge. Daca era baiat destept Krstanovic, dupa terminarea meciului putea sa inceteze cu trash talk-ul, cel putin pana la meciul de la Medias unde vor obtine victoria si i-ar fi dat peste nas atunci, la figurat :)

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Pandaaa :

    Vladut,alb-albastru
    Oltean talentat te-am pupat.Antrenorul de la Craiova tocmai si-a luat la revedere de la voi si va asteapta la urmatorul campionat

    cu 11 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    sarbii
    Buna dimineata,
    Cine isi aduce aminte cum era Cuic cand a venit la Cluj?A si furat-o de la Jason Smith(nu gresesc nu?)cand l-a strans de "inghinali",dar se vede o schimbare dupa atatia ani petrecuti in Romania.Pe cand acest circar, stiti la cine ,ma refer se comporta asa de cand a aterizat aici.


    cu 11 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe avoinescu :

    S-a mai intamplat
    Despre public, bine ca vine lumea la sala. Doar o parte, destul de mica dar foarte vocala, e adevarat, fac parte din galeria de la fotbal. Din cate s-a vazut, un singur suporter a patruns pe parchet si a fugit repede inapoi, fiind ascuns de ceilalti fani. Dzambic il loveste de 2 ori cu pumnul in spate pe Krstanovic si primeste fault eliminator de la arbitrul Grigoras, se vede gestul arbitrului cu ambele maini ridicate. Inseamna "greseala eliminatorie". Case closed aici, mai departe decide Comisia de Disciplina. Krstanovic ii trage un mare pumn in fata lui Dzambic DUPA terminarea meciului si imediat dupa, se vede cum Bureau ii aplica cam aceeasi "corectie" lui Zoran. De data asta, de vina amandoi, si iarasi Comisia de Disciplina va lua o decizie, dar va fi mai dura pt ca s-a intamplat DUPA terminarrea meciului. Iar de intamplat, s-a mai intamplat si in sali unde ai, eventual, mai multe pretentii. Respectiv, la Timisoara, intr-un sefrt de finala cu Rapid, in urma cu cativa ani. Eram pe teren si atunci, chiar ca au intrat multi suporteri pe teren, cu betele de la steaguri. Si din pacate, s-a intamplat, doar ca ati uitat. Din fericire, nu s-a repetat si cred in continuare ca salile de baschet, in ciuda unor astfel de incidente izolate, raman un loc mai civilizat si curat decat stadioanele noastre.

    cu 11 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    Doar atat!
    Nu exista in baschet ''greseala eliminatorie'' ci greseala descalificatoare!
    Arbitrul la acea faza a fluierat greseala antisportiva,nu greseala descalificatoare!
    Dupa ce l-a sanctionat pe Dzambic cu GA l-a avertizat ca la primul astfel de gest ii va da greseala descalificatoare!
    Daca Dzambic era sanctionat cu greseala descalificatoare el nu mai avea dreptul de a sta pe banca de rezerve!
    Ar fi trebuit ori sa urce in tribune,ori sa se duca la vestiar!

    cu 11 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    @Vladut10
    Deci...Grigoras este de vina.(punct).Oricum la ce se arbitreaza in Romania, orice "touch" fault, GA NESANCTIONATE pentru fault in postura de ultim aparator(am ajuns fara intentie la fotbal),nici nu trebuie sa ne miram ca suntem ciuca batailor pe afara.

    cu 11 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @silviu!
    Categoric,da!
    Faza a fost clara si o singura decizie se impunea :greseala descalificatoare!
    Daca nici la faza asta nu dai ,ATUNCI CAND?

    Krstanovic a gresit grav dupa meci cand a dat cu pumnul!...ai castigat meciul,ai jucat foarte bine,du-te frate in vestiar si bucura-te cu ceilalti colegi de echipa,e dreptul tau!...si era super ok!

    cu 11 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca R Razvan :

    Grigoras
    Grigoras a fost foarte ferm in decizie, a aratat din prima greseala descalificatorie pt Dzambic (comentatorul de la digi nu cunoaste regulamentul / indicatiile arbitrilor, de aceea a confundat cu 1:1 - pe film se vede foarte clar la 0:13. NU stiu de ce nu a fost scos din sala - sau nu se aplica aceasta pedeapsa?

    cu 11 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe avoinescu :

    Corect
    Corect cu "greseala eliminatorie", mea culpa. dar sustin in continuare ca Grigoras a aratat ambele maini ridicate, ceea ce inseamna "descalificatorie". A gresit ca nu l-a trimis la vestiar, dar de jucat, nu a mai jucat. Si tinand cont de finalul meciului, baschetbalistic vorbind, Mandic ar fi avut poate nevoie de el IN teren si nu pe banca. Deci, ar fi riscat sa-l retrimita in teren daca ar fi avut cum. Dar asta e , pana la urma, alta poveste. Ramane bataia de dupa. 4 etape Dzambic, cate doua Krstanovic si Bureau. Pierdere pentru Gaz Metan Medias.

    cu 11 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    Grigoras!
    Nu stiu ce s-a vazut la TV,dar eu am vazut ca:
    1)Grigoras l-a sanctionat pe Dzambic cu GA ;
    2)Dzambic a protestat ;
    3)Grigoras l-a amenintat ca daca mai vocifereaza ii da greseala descalificatorie si a aratat acea semnalizare;
    4)Dzambic s-a dus DIRECT LA BANCA;
    5)Dupa mai multe minute de joc Dzambic a parasit banca si s-a asezat pe un scaun din apropierea Bancii;
    6)L-a observat Ciulin si l-a rugat sa vina pe banca (n-are voie sa stea in alta parte)
    7)Dzambic s-a conformat si s-a asezat pe banca!

    Pe tabela Dzambic a terminat cu 4GP!
    Toate elementele duc la GA!
    N-a primit greseala descalificatoare!

    cu 11 ani în urmă (16.04.2013) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!